رویترز اعلام کرد: حماس طرح خود را برای آتش‌بس ارائه کرده که شامل سه مرحله آتش‌بس می‌شود.

خبرگزاری رویترز اعلام کرد: حماس در پاسخ به طرح آتش‌بس پیشنهادی که توسط میانجیگران قطری و مصری ارسال شده، خود طرحی را ارائه کرده که طی آن به مدت ۴ ماه و نیم در غزه آتش‌بس برقرار می‌شود. 

بر اساس پیش‌نویس این طرح، آتش‌بس پیشنهادی حماس سه مرحله دارد که هر مرحله آن ۴۵ روز طول می‌کشد. طی این مدت بقیه گروگان‌های صهیونیست با اسرای فلسطینی مبادله می‌شوند، بازسازی غزه آغاز شده و نیرو‌های اشغالگر به طور کامل عقب نشینی می‌کنند. 

حماس می‌گوید در مرحله اول آتش‌بس، گروگان‌هایی که زن باشند، یا مرد زیر ۱۹ سال، یا افراد سالمند و بیمار آزاد خواهند شد. در مرحله بعدی مردان آزاد شده و در مرحله آخر نیز اجساد گروگان‌هایی که بر اثر حملات خود ارتش اشغالگر کشته شده‌اند، تحویل داده می‌شود. 

این آتش‌بس همچنین جریان غذا و سایر کمک‌ها را برای مردم غزه که با یک بحران جدی رو به رو هستند، افزایش می‌دهد. 

آخرین داده‌های سازمان ملل نشان می‌دهد که حدود یک چهارم جمعیت غزه از گرسنگی رنج می‌برند و باقی نیز دچار سوء تغذیه هستند. رژیم صهیونیستی از ابتدای جنگ تلاش کرده سیستم کمک‌رسانی به این منطقه محاصره شده را نابود کند و محاصره غذا و آب ورودی منجر به قحطی در غزه شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
مرگ بر حامیانش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
مرگ بر صهیونیست ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
دستاورد حمله حماس به اسرائیل چی بود ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
کمترینش اینه که دنیا چهره واقعی صهیونیست ها رو دید و شناخت دومیش بیداری ملت های اسلامی بود بعنوان مثال جهت اطلاعت امروز عربستان که در حال برقراری رابطه با اسراییل بود اعلام کرد تا زمان تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس هیچگونه روابطی با اسراییل برقرار نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
عجب مسخره بازی شده یه مشت صهیونیست دوزاری 28 هزار نفر زن و بچه غیرنظامی بیگناه رو جلوی چشم سازمان مثلا ملل قتل عام کردن نصف غزه رو با خاک یکسان کردن بعد باید یه دنیا التماسشون کنه که آتش بس موقت کنن! یعنی واقعا این صهیونیستای وحوش جز زبون زور هیچی حالیشون نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
مرگ بر اسرائیل و آمریکا و وطن فروشان خاک بر سر
آخرین اخبار