نمایشگاه ملی روایت پیشرفت در مشهد گشایش یافت

دومین رویداد ملی پیشرفت روایت در قالب نمایشگاهی در محل مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های آستان قدس رضوی در جوار بارگاه منور امام رضا (ع) گشایش یافت.

رییس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران درباره این رویداد گفت: نخستین رویداد ملی پیشرفت سال گذشته در قم برگزار شد و امسال دومین آن را در مشهد از ۱۸ تا ۲۱ بهمن ماه خواهیم داشت.

حجت الاسلام حاج ابوالقاسم دولابی افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه امیدآفرینی است تا مردم و اقشار مختلف بدانند دولت مردمی سیزدهم در ۲ سال گذشته چه دستاورد‌ها و پیشرفت‌هایی داشته است.

وی بیان کرد: از سوی دیگر این رویداد تلاش می‌کند زمینه تعامل و گفتگو بین نخبگان را فراهم کند و مخاطبان اصلی آن حوزویان و دانشگاهیان است.

رییس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت گفت: در این نمایشگاه ۱۰ وزارتخانه و سازمان انرژی اتمی و همچنین اندیشکده‌های مختلف حضور دارند و به نوعی دستاورد‌های دولت را در قالب‌های مختلف روایت می‌کنند.

حجت الاسلام دولابی افزود: نمودار‌هایی نیز در هر یک از غرفه‌های ابن نمایشگاه وجود دارد که براساس ۵۰ شاخص عملکرد وزارتخانه‌های مختلف را در بخش‌های گوناگون به منصه ظهور می‌رسانند.

وی به حضور مهمانان عالی رتبه در چهار روز برپایی نمایشگاه روایت خدمت اشاره و بیان کرد: وزیر کشور در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه حضور می‌یابد، در روز ۱۹ بهمن ماه سخنگوی دولت و همچنین وزیر نفت مهمان این نمایشگاه خواهد بود و در روز شنبه وزیر بهداشت در این نمایشگاه حضور خواهد یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار