استاندار سیستان و بلوچستان با ذکر اینکه پروژه های شهرداری باید دارای برنامه زمانبندی باشد و زمان اتمام آن مشخص باشد گفت: سرعت اجرای پروژه‌های عمران شهری زاهدان باید افزایش یابد .

  محمد کرمی  در مراسم افتتاح پروژهای عمرانی، خدماتی و رفاهی شهرداری زاهدان که در تالار فردوسی این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: اقداماتی خوبی در حوزه شهری از سوی شهرداری انجام شده اما انتظار داریم سرعت اتمام کار افزایش یابد چرا که با معیار زمانی کشور فاصله زیادی داریم.

وی عنوان کرد: در رابطه با مبلمان شهری نظم و انضباط شهر مهم است تا اگر کسی وارد فضای شهرمان می‌شود از دیدن شهر لذت ببرد.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: اکنون پروژه های زیادی در حوزه های مختلف در سطح سیستان و بلوچستان در حال اجرا داریم که باید به آن‌ها توجه زیادی شود، مسئولان و مردم در کنار یکدیگر باید تلاش کنند تا استان را بسازند.

کرمی با اشاره به اینکه باید به توانایی و مشارکت مردم در کارها توجه شود بیان کرد: ظرفیت مردم ظرفیت بالایی است که باید از آن در انجام کارها و سرعت بخشیدن به تکمیل پروژه ها استفاده شود همچنین مبنای کار باید از روی علم باشد تا به بهترین نحو شاهد انجام آن باشیم و پس از اتمام کار با مشکل مواجه نشویم.

وی با بیان اینکه مسئولان الگوی مردم هستند تصریح کرد: مسئولان باید همیشه کف میدان باشند و به مردم خدمت کنند تا مردم بدون منت در کنارشان باشند و در همه حوزه ها بتوانند موفق عمل کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در واگذاری و اجرای پروژه‌ها باید برنامه زمانبندی وجود داشته باشد تا کاری که شروع می‌شود زمان اتمام آن مشخص باشد.

برچسب ها: استانداری ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار