به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر مسئولین کوهبنان نسبت به مقام والای شهیدان ادای احترام کردند.

به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و اعضای ستاد دهه فجر ضمن غباروبی و عطر افشانی یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشته و نسبت به مقام والای شهیدان همیشه جاوید ادای احترام کردند.

 در این مراسم مجید توکلی فرماندار کوهبنان گفت: امروز ایران اسلامی در اوج عزت قرار دارد و این امنیت و عزت ایران و انقلاب مرهون خون هزاران شهیدی است که در برابر دشمن ایستادند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی یک تحول بسیار مهم در تاریخ ایران بود. انقلابی که به برکت ولایت و رهبری با ایستادگی در مقابل استبداد، استکبار را بیرون کرد، و استقلال و آزادی را برای ایران به ارمغان آورد.

فرماندار کوهبنان تاکید کرد: در آستانه انتخابات جا دارد همگان مخاطبین خود را به حضور گسترده در انتخابات ۱۱ اسفند دعوت کنند تا با حضور حداکثری مردم شاهد ذلت و خواری دشمنان و بدخواهان باشیم.

شرکت کنندگان در این آیین معنوی با قرائت فاتحه و اهدای شاخه‌های گل ضمن ادای احترام به روح بلند شهدا، بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

در حاشیه این مراسم به همت اداره صمت شهرستان کیک ۴۵ کیلویی به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب بین حاضرین توزیع شد.

برچسب ها: کوهبنان ، غبار روبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار