مراسم غبار روبی گلزار شهدا به مناسبت دهه فجر در کوهبنان برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر مسئولین کوهبنان نسبت به مقام والای شهیدان ادای احترام کردند.

به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و اعضای ستاد دهه فجر ضمن غباروبی و عطر افشانی یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشته و نسبت به مقام والای شهیدان همیشه جاوید ادای احترام کردند.

 در این مراسم مجید توکلی فرماندار کوهبنان گفت: امروز ایران اسلامی در اوج عزت قرار دارد و این امنیت و عزت ایران و انقلاب مرهون خون هزاران شهیدی است که در برابر دشمن ایستادند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی یک تحول بسیار مهم در تاریخ ایران بود. انقلابی که به برکت ولایت و رهبری با ایستادگی در مقابل استبداد، استکبار را بیرون کرد، و استقلال و آزادی را برای ایران به ارمغان آورد.

فرماندار کوهبنان تاکید کرد: در آستانه انتخابات جا دارد همگان مخاطبین خود را به حضور گسترده در انتخابات ۱۱ اسفند دعوت کنند تا با حضور حداکثری مردم شاهد ذلت و خواری دشمنان و بدخواهان باشیم.

شرکت کنندگان در این آیین معنوی با قرائت فاتحه و اهدای شاخه‌های گل ضمن ادای احترام به روح بلند شهدا، بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

در حاشیه این مراسم به همت اداره صمت شهرستان کیک ۴۵ کیلویی به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب بین حاضرین توزیع شد.

برچسب ها: کوهبنان ، غبار روبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.