محسن سیدی به پیشنهاد سرخپوشان برای پست مربی دروازه‌بانان این تیم واکنش نشان داد.

محسن سیدی مربی دروازه بان‌های سابق پرسپولیس درباره اینکه گزینه مربی دروازه بانان سرخپوشان است، گفت: بله، پارسال هم  من قبل از اینکه مربی برزیلی بیاید جزو گزینه مربی دروازه بانان پرسپولیس بودم. به هر حال خیلی مشتاق هستم و دوست دارم که در این شرایط بتوانم  به پرسپولیس در بخش دروازه بانی کمک کنم.

سیدی درباره اینکه از  باشگاه پرسپولیس پیشنهادی برای مربیگری دروازه بانان سرخپوشان دریافت کرده است، گفت: با توجه به اینکه مربی دروازه بانان پست تخصصی است، از طریق فضای مجازی و کانال‌ها صحبت‌هایی در این باره صورت می‌گیرد، اما اینکه جلسه‌ای با مدیران باشگاه پرسپولیس داشته باشم هنوز این اتفاق رخ نداده است و می‌دانم که جزو گزینه‌ها هستم. حالا باید ببینیم که مدیریت و سرمربی تیم چه نظری دارند. پرسپولیس در بخش سرمربیگری و کادر فنی شرایطی دارد که باید دیدگاهمان کمک کردن به این تیم باشد و کار سختی هم هست.

سیدی درباره اینکه قبلا مربی بیرانوند در باشگاه نفت بوده است و بیرانوند  گفته که سیدی باید مربی دروازه بانان پرسپولیس شود، بیان کرد: اصلا این موضوع طبیعی و نرمال است و خیلی هم به ندرت در جهان فوتبال اتفاق می‌افتد که یک مربی با یک بازیکن در بخش دروازه بانی عجین می‌شود. واقعا من حدود ۱۰ سال با بیرانوند در نفت تهران کار کردم و علیرضا می‌داند که فیلم‌هایی از او دارم که در جایی رسانه‌ای نشده است. بیرانوند از روزی که دروازه بانی را در نفت تهران شروع کرد، ۱۰ سال مربی اش بودم. من به عنوان یکی از ارکان باشگاه نفت توانستم یک نیروی انسانی و بازیکن بین المللی برای فوتبال کشورمان در بخش دروازه بانی مطرح کنم که باعث افتخارم است. اکنون تیم ملی و باشگاه بزرگ پرسپولیس چندین سال است که از علیرضا بیرانوند در بخش دروازه بانی استفاده می‌کنند.  اگر بیرانوند من را به عنوان مربی دروازه بانان به باشگاه پرسپولیس معرفی کرده است، ما نباید زحماتی که مربیان ایرانی می‌کشند نادیده بگیریم. همه بازیکنان در سنین نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید زیر نظر مربی ایرانی کار کردند  و اگر  شما نمونه‌ای دارید که یک بازیکن از سن ۸ سالگی با مربی خارجی کار کرده است، در آن صورت  تحلیل دیگری در این باره خواهم داشت.

سیدی درباره اینکه عملکرد علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی در جام ملت‌های آسیا چطور بود، گفت: به هر حال بحث هماهنگی در فوتبال ملی مهم است و این هم به واسطه وقت کمی که مربیان دارند ناگریزند که با هر امکاناتی وارد مسابقات شوند. عملکرد تیم ملی در این مسابقات سینوسی بوده است و در دفاع تیمی و انفرادی ما مشکل داشتیم. همچنین اشتباهاتی از سایر بازیکنان رخ می‌داد که دامن خط دروازه هم می‌گرفت. به نظرم بیرانوند سیو‌های خوبی داشت و پنالتی که در دیدار با امارات گرفت، بازی را به نفع ایران برگرداند و شرایطش بد نبود.

او در پایان خاطر نشان کرد: البته من احساس می‌کنم که روند سینوسی یک مقدار در عملکرد بازیکنان تاثیر بگذارد. در مجموع دروازه بانی که تیمش در بین ۴ تیم برتر آسیا قرار می‌گیرد، عملکردش خوب است. فلسفه‌ای باید به تیم ملی بیاوریم که اگر ۳ بر هیچ هم عقب هستیم بتوانیم روی زمین کار کنیم و بازی خود را به حریف دیکته کنیم و این نباشد که بگویند ما شانسی یک تیم را بردیم و  به عنوان مربی شانس و اقبال  را قبول ندارم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۸ ۲۰ بهمن ۱۴۰۲
دروازه بان بی کلاس ولوده
آخرین اخبار