استاندار آذربایجان شرقی:

حضور در انتخابات ادامه راه شهداست

استاندار آذربایجان شرقی گفت: انتخابات امروز جبهه زمان شناسی و جبهه مسئولیت پذیری ماست و شرکت در آن ادامه راه شهداست.

آقای رحمتی در مراسم غبارروبی و گلباران مزار مطهر شهدا در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز گفت:مقام معظم رهبری مکرراً درباره ضرورت زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا تاکید می‌فرمایند پس عمل به پیام شهدا که تکلیف امروز مردم و مسئولان است موثرترین راه تحقق این فرموده مقام معظم رهبری محسوب می‌شود.

وی گفت:پیام‌های شهیدان در وصایای آنان تبلور دارد که توجه به خدای متعال، پشتیبانی از ولایت فقیه، خدمت به مردم، ایستادگی و استکبارستیزی و زمان شناسی و مسئولیت پذیری از مهمترین آنهاست.

آقای رحمتی گفت:انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در پیش است و انتخابات امروز جبهه زمان شناسی و جبهه مسئولیت پذیری ما و شرکت در آن ادامه راه شهداست پس اگر می‌خواهیم به پیام شهدا عمل کنیم باید در انتخابات شرکت گسترده‌ای داشته باشیم.

وی افزود:باز شدن راه انتخابات و نهادینه شدن مردم سالاری دینی در جامعه ارمغان جانفشانی شهدا برای کشور بوده است و اینک و در چهل و پنجمین بهار پیروزی حق بر باطل انشاءالله می‌خواهیم چهلمین انتخابات را برگزار کنیم معنی این حرف آن است که در طول ۴۵ سال گذشته ۴۰ بار به رای مردم مراجعه شده و رای مردم هر آنچه بوده در کشور حاکم شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.