۸ طرح راهداری دیلم آغاز و افتتاح شد

همزمان با هشتمین روز دهه فجر، با حضور معاونین عمرانی و اقتصادی استانداری بوشهر و مسئولان استانی و محلی، هشت طرح راهداری شهرستان دیلم آغاز یا افتتاح شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر روز جمعه در این آئین اظهار کرد: لکه گیری محور دیلم- بهبهان به طول هشت کیلومتر، لکه گیری محدوده بخش امام حسن به طول ۱۰ کیلومتر، روشنایی تقاطع دیلم-هندیجان و تعمیرات هفت دستگاه پل در مجموع با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

عبدالکریم اخترشناس افزود: عملیات اجرایی تکمیل قطعه اول محور دیلم- بهبهان تا روستای عامری با اعتبار ۳۱۰ میلیارد ریال آغاز شد که شامل هفت دستگاه پل و یک کیلومتر بهسازی و آسفالت جاده‌ای است.

وی یادآور شد: همچنین لکه گیری و روکش آسفالت راه‌های شریانی دیلم، روکش آسفالت حفاظتی راه‌های دیلم و فاز اول زیرسازی جاده روستایی بیدو-بی بی حکیمه با اعتبار ۲۳۰ میلیارد ریال آغاز شد.

دبیر کمیسیون ایمنی راه‌های استان با اشاره به قرارگیری گردنه پرتصادف عامری در شهرستان دیلم عنوان کرد: واریانت (مسیر) جدید برای حذف پیچ‌های پی در پی این گردنه با اعتبارات استانی و ملی در دست اجراست که با تکمیل آن، زمینه افزایش ایمنی کاربران جاده‌ای در این مسیر فراهم می‌شود.

برچسب ها: راهداری ، لکه گیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.