فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: آیین گرامیداشت روز حفاظت و اطلاعات سپاه و عملیات پیروزمندانه والفجر هشت در سپاه استان برگزار شد.

سردار علی‌محمد اکبری اظهار داشت: این مراسم به مناسبت روز حفاظت اطلاعات در سپاه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات والفجر هشت در حسینیه امام خمینی (ره) تیپ ۴۴ قمربنی هاشم (ع) باحضور فرماندهان، رزمندگان و یادگاران و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس برگزار شد.

وی افزود: رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری در قالب تیپ ۴۴ قمربنی هاشم (ع) به‌عنوان جناح‌دار در عملیات والفجر هشت ایفای نقش کردند که یکی از افتخارات دوران دفاع مقدس برای این یگان محسوب می‌شود.

سردار اکبری اضافه کرد: رزمندگان با رعایت اصل غافلگیری و حفظ اطلاعات از دشمن، عملیات والفجر هشت را در ۲۰ بهمن ماه سال ۱۳۶۴، با رمز «یا فاطمه الزهرا» درمنطقه فاو و عبور رزمندگان از رودخانه خروشان اروند شکل گرفت.


بیشتر بخوانید


وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات والفجر هشت و تبریک روز حفاظ اطلاعات در سپاه، گفت: یکی دیگر از افتخارات مردم استان چهارمحال و بختیاری، بیعت با حضرت امام خمینی (ره) در ۲۰ بهمن ۱۳۵۷ است و ان‌شاءالله در ۲۲ بهمن و انتخابات امسال نیز بار دیگر دشمنان را با حضور خود غافلگیر خواهند کرد.

گفتنی است؛ در این مراسم سردار احمد عبدالله‌زاده از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس به بیان خاطراتی از رشادت‌های رزمندگان اسلام و تبیین نقش حفاظت اطلاعات در عملیات والفجر هشت پرداخت.

اجرای سرود، پخش کلیپ و نماهنگ و تجلیل از برگزیدگان مسابقات فرهنگی و حفاظتی از دیگر برنامه‌های آیین گرامیداشت سالروز عملیات غرورآفرین والفجر هشت و روز حفاظت اطلاعات در سپاه بود که در حسینیه امام خمینی (ره) تیپ ۴۴ قمربنی هاشم (ع) برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار