برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران+ فیلم و تصاویر

راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور گسترده مردم و مسئولان در پایتخت برگزار شد.

راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور باشکوه مردم و مسئولان در پایتخت برگزار شد. آیت الله رئیسی رئیس جمهور کشورمان سخنران مراسم راهپیمایی در تهران بود.

تشکل‌ها، دانشگاهیان، احزاب، مسئولان، ورزشکاران و هنرمندان طی روز‌های گذشته ضمن اعلام آمادگی برای حضور در راهپیمایی امروز از اقشار مختلف مردم هم برای شرکت در این مراسم دعوت کردند.

شخصیت‌های سیاسی، لشکری و کشوری از جمله آیت‌الله رئیسی، حجت الاسلام اژه ای رئیس قوه قضائیه، احمد وحیدی وزیر کشور، سرلشکر باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح، اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مخبر معاون اول رئیس‌جمهور، سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه، پیمان جبلی رئیس رسانه ملی، حدادعادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، حجت الاسلام والمسلمین ناطق نوری، محسن رضایی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، سردار سلامی فرمانده‌کل سپاه پاسداران، علی لاریجانی، علی شمخانی، محمدرضا باهنر رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری، زاکانی شهردار تهران،کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه، جواد اوجی وزیر نفت، محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی،  فدوی جانشين فرمانده کل سپاه پاسداران، وزیر دادگستری، وزیر کشاورزی، آیت‌الله امامی کاشانی، زارع‌پور وزیر ارتباطات، سردار حسینی رئیس پلیس راهور، سلاجقه رئیس سازمان محیط‌زیست و... در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور داشتند.

تعدادی از تجهیزات نظامی سپاه پاسداران از جمله موشک‌های حاج قاسم، سجیل، خرمشهر و ماهواره‌بر سیمرغ نیز امروز در میدان آزادی و محوطه‌های اطراف در معرض نمایش مردم قرار گرفته است.

دستاوردهای نظامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن

راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران

حضور رئیس جمهور در راهپیمایی ۲۲بهمن

برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن

سردار علی فدوی جانشين فرمانده کل سپاه پاسداران  در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: مردم ما همیشه در بزنگاه ها بصیرت داشتند و این بصیرت را در ۲۲ بهمن نشان می‌دهند.

لاریجانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن

راهپیمایی ۲۲ بهمن همبستگی ملی را بالا می‌برد

لاریجانی رئیس سابق مجلس در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: ۲۲ بهمن یک جشنی است که مربوط به خود ملت ایران است، مربوط به نهاد‌ها نیست، مربوط به بطن مردم است.

وی افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن هم همبستگی ملی را در کشور بالا می‌برد و هم نشان می‌دهد ملت ایران ملت زنده، پویا و پرتحرکی است که می‌خواهد مشکلات داخلی و خارجی خود را حل کند و این پیام خیلی مهمی است.

لاریجانی گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات خیلی مهم است؛ انتخابات از مسائلی است که حق مردم است و نباید از حقشان صرف نظر کنند. اگر کاستی‌هایی هم وجود دارد، نباید از این حق غافل شد.

مردم حضور امروز در جشن انقلاب را با مشارکت بالا در انتخابات تکمیل می‌کنند

غلامعلی حدادعادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن با اشاره به حضور گسترده مردم در این مراسم گفت: مشارکت در انتخابات، مکمل این راهپیمایی است.

وی افزود: مردمی که امروز به این راهپیمایی آمدند، انشاالله این حضورشان را در یازدهم اسفندماه تجدید کرده و این شکوه را با یک مشارکت بالا در انتخابات تکمیل می‌کنند.

برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران+ فیلم و تصاویر

جبلی در اهپیمایی ۲۲ بهمن

راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران

حضور حجت الاسلام سید مصطفی خامنه‌ای فرزند ارشد رهبر انقلاب در راهپیمایی ۲۲ بهمن

همخوانی سراسری سرود ملی جمهوری اسلامی ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن 

وزیر کشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

سلفی جوانان با سردار سلامی فرمانده کل سپاه در راهپیمایی 22 بهمن

حضور مردم در راهپیمایی امروز، رفراندوم بزرگ در تایید انقلاب اسلامی است

محسن رضایی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: مردم به شادابی در راهپیمایی حضور پیدا کرده اند و انقلاب اسلامی کشور را به ملت ایران برگرداند.

او افزود: مردم ایران و نظام اسلامی را از آن خود می‌بینند و به آن وفادار هستند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام متذکر شد: این حضور پر رنگ یک رفراندوم بزرگ در تایید جمهوری اسلامی است.

برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران+ فیلم و تصاویر

 انتخابات فریضه‌ای مهم و تعیین کننده سرنوشت مردم است

آیت الله محمد امامی کاشانی هم در حاشیه مراسم راهپیمایی امروز گفت: حضور و فهم مردم از همان روز‌های اول سبب آن شد که آن‌ها رژیم طاغوت را بشناسند و همچنین درک این مردم از صحبت‌های حضرت امام (ره) سبب پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد و این حقیقتی است که ما از انقلاب داریم.

وی درباره اهمیت مشارکت مردم در انتخابات نیز تأکید کرد: انشاالله همه مردم ایران در انتخابات شرکت خواهند کرد، زیرا انتخابات یک فریضه مهم و تعیین کننده سرنوشت مردم است.

باهنر در راهپیمایی ۲۲ بهمن

روز پیروزی و جشن واقعی ما روز آزادی قدس و مردم فلسطین است
محمدرضا باهنر رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ گفت: مردم قدرشناس ایران به رغم مشکلات و مشقت‌ها همچنان به پیمان خود با انقلاب اسلامی وفادار هستند و از پیوندی که با نظام بسته‌اند دست بر نمی‌دارند.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در ادامه با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، به آرمان انقلاب اسلامی برای نابودی رژیم اسرائیل گریزی زد و افزود: روز پیروزی و جشن واقعی ما روز آزادی قدس و مردم فلسطین است. امیدوارم لکه ننگ صهیونیسم و آپارتایدی که کره زمین را آلوده کرده هر چه زودتر روانه گور شود.

او تاکید کرد: اما واقعیت قضیه این است ما مسئولین در برابر مردم شجاع، ایثارگر، صبور واقعا خجالت‌زده هستیم حق مردم را آنطور که باید ادا نکردیم.

سردار قاآنی در راهپیمایی ۲۲ بهمن

سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه نیز در راهپیمایی ۲۲ بهمن تهران حاضر شد.

وزیر ورزش در راهپیمایی ۲۲ بهمن

مردم نسبت به آرمان‌های انقلاب همواره پایبند و پیروی خون شهدا هستند

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن ماه گفت: ابتدا ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی را به مردم عزیز ایران تبریک می‌گویم. به هر حال هر ساله حضور مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه پررنگ‌تر و باشکوه‌تر برگزار می‌شود و این نشانگر این است که علاوه بر این که رهبر معظم انقلاب و خون شهدا پشت این نظام و انقلاب هستند، مردم نسبت به آرمان‌های انقلاب همواره پایبند و پیروی خون شهدا هستند.

وی افزود: انشاالله سال به سال این پررنگ‌تر باشد. انشاالله این موفقیت ادامه خواهد داشت. قطعا تا پای جان برای ایران.

وزیر ورزش و جوانان گفت: ورزشکاران بدانند هر مدالی که در میادین مختلف کسب می‌کنند، هر پرچمی که به اهتزاز درمی‌آید و هر سرودی که نواخته می‌شود باعث خوشحالی مردم ایران می‌شود.

سردار حاجی زاده در راهپیمایی ۲۲ بهمن

 سردار حاجی زاده در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافت

 حضور مردم باعث اقتدار بیشتر نظام می‌شود
 جواد اوجی وزیر نفت در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی درباره حضور مردم در این راهپیمایی اظهار کرد: الحمدالله امروز خروش و حضور مردم بعد از ۴۵ سال از پیروزی انقلاب نشان می‌دهد که مردم پشت نظام و رهبرشان هستند.

او همچنین تاکید کرد: این مسئولیت ما مسئولین را دوچندان می‌کند. قطعاً حضور این مردم اقتدار نظام را بیشتر می‌کند.

 اهتزاز پرچم لبیک یا مهدی(عج) و پرچم فلسطین توسط چتربازان در میدان آزادی

حضور مردم نشان‌دهنده تایید فرهنگ اصیل اسلامی است 

حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: مردم به علت اینکه رژیم منحوس شاه با فرهنگ اصیل اسلامی در تعارض بود آن را کنار زدند. انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی است و حضور مردم در راهپیمایی نشان دهنده تایید فرهنگ اصیل اسلامی است.

حضور پهلوانان دهه نودی در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌
راهپیمایی ۲۲ بهمن در پایتخت
 

راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران

راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران

راهپیمایی ۲۲ بهمن

راهپیمایی ۲۲ بهمن

برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دهنده قدرت ایران است
دختر شهید حاج قاسم سلیمانی نیز در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: مشاهده می کنیم حضور مردم در همه صحنه ها چقدر پرشور است و در کنار فرمان رهبر انقلاب در میدان  حاضر شدند. ما هم امروز در کنار مردم برای سرافرازی و سربلندی هر چه بیشتر ایران عزیز حاضر هستیم.

 ایستادگی مقتدرانه ایران با همه سختی‌ها موجب حیرت دشمنان است

محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور هم گفت: ایران عزیز با همه سختی‌ها سربلند ایستاده و دشمن امروز با دیدن این سطح از پیشرفت و اقتدار حیرت زده، مسیر جمهوری اسلامی را رصد می‌کند.

وی افزود: مردم پیرو راه حضرت امام و پشت سر رهبری معظم انقلاب هستند و این یعنی مشروعیت نظام سال به سال و نسل به نسل بیشتر می‌شود.

معاون اول رئیس جمهور همچنین درباره ضرورت مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: انقلاب ما مردمی است؛ ایجاد این انقلاب مردمی بوده و ادامه و حفظ آن نیز با حضور مردم خواهد بود. صاحب این انقلاب مردم هستند و رأی آن‌ها در پیشبرد امور موثر است.

وی ادامه داد: تمام مسئولین منتخب مردمند و وقتی مردم در صحنه انتخابات، راهپیمایی و ... حضور داشته باشند؛ با مشارکت آن‌ها و با انتخاب و هوشمندی ایشان، مشکلات هم قابل حل است. باید بدانیم که تنها راه عبور از مشکلات، حضور مردم در صحنه است، حال چه صحنه راهپیمایی و چه صحنه انتخابات باشد.

مخبر درباره اولویت‌های مجلس آینده گفت: به تعبیر حضرت امام، مجلس در رأس امور است، بنابراین مجلس واقعاً می‌تواند در تغییر و بهبود امور موثر باشد. یک مجلس خوب، انقلابی و در خط نظام و رهبری می‌تواند اوضاع را تغییر داده و موثر واقع شود.

اگر می‌خواهیم کشور آبادتر شود باید در انتخابات شرکت کنیم

حضور رزم نوازان ارتش در راهپیمایی ۲۲ بهمن

اجرای آهنگ محلی توسط یگان ویژه فراجا

حمل طولانی‌ترین پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران در مسیر راهپیمایی به سمت میدان آزادی
زنی که خودش مستاجر است اما برای دفاع از انقلاب به میدان آمده است

پیشرفت قابل توجه حوزه سلامت در سایه استقلال بعد از پیروزی انقلاب 

 یهرام عین اللهی وزیر بهداشت نیز در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت:  حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن باشکوه و قابل توجه است.  یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب حوزه سلامت است که  پیشرفت های چشمگیری داشته ایم.

وی افزود: در دوران قبل از انقلاب برای کمترین خدمات از پزشکان بی‌کیفیت خارجی استفاده می‌شد، اما اکنون بیماران خارجی به ایرلن سفر می‌کنند. 

وزیر بهداشت بیان کرد: در تمامی شاخص‌های سلامت از رشد خوبی برخورداریم به طوری که امید به زندگی به ۷۶ سال و مرگ و میر نوزادان و مادران باردار کاهش چشمگیری پیداکرده و بیماری های واگیر کنترل شده است و تمامی این دستاوردها در سایه استقلال کشورمان است. 

برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران+ فیلم و تصاویر

قطعنامه راهپیمایی سراسری یوم الله ۲۲ بهمن هم در مراسم امروز قرائت شد که به شرح زیر است؛

«بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَقَدْ کَتَبْنَا فِی الزَّبُورِ مِنْ بَعْدِ الذِّکْرِ أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُهَا عِبَادِیَ الصَّالِحُونَ

انقلاب اسلامی ایران حقیقتی برخاسته از سنت الهی و نوآوری بزرگ تاریخی در امتداد حرکت انبیای الهی است که مضمون بعثت را در دوره‌ی معاصر تجدید و خطّ مستمرّ بعثت نبوی با اندیشه‌ی بلند یک مرد الهی و با اتکاء به ایمان و عقاید و انگیزه‌ها و عواطف مردمی پایه‌ریزی گردید.

این بنای استوار که ولادت جدیدی برای اسلام بود، ریشه‌های آن همان شجره‌ی طیبه‌ای است، که «أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِی السَّمَاءِ»، و حرکت تمام ناشدنی است که با اتکای به خداوند منان و پیوند عمیق و مستحکم مردم با ایمان و بر پایه مردم سالاری و نقش بنیادین مردم ادامه خواهد یافت و ان‌شاءالله به قیام آخرین ذخیره الهی و منجی عالم بشریت بقیة الله الاعظم امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) متصل خواهد شد.

اینک در طلیعه چهل و ششمین بهار عزت و آزادی که انقلاب اسلامی با اقتدار ذاتی خود، روح تازه‌ای در کالبد امت اسلامی دمیده و با بسط 'گفتمان مقاومت و ظلم ستیزی' و عرصه‌های تقابل راهبردی با نظام سلطه و استکبار به فراسوی جغرافیای ایران اسلامی، فصل نوینی را فراروی جامعه‌ی بشری قرار داده و نوید بخش ظهور «هندسه قدرت و نظم نوین جهانی» گردیده است، ما شرکت‌کنندگان در راهپیمایی سراسری و دشمن شکن یوم الله ۲۲ بهمن ماه که در تقارن با تحولات سرنوشت ساز منطقه‌ای و پیروزی و مقاومت سلحشورانه و تاریخ ساز مردم مظلوم غزه و مجاهدان مومن و شجاع فلسطینی برابر جنایات رژیم کودک‌کش و حیوان صفت صهیونیستی، اهمیت مضاعف و معناداری یافته است؛ مواضع خود را با بانگ رسای توحیدی «الله اکبر» و «خامنه‌ای رهبر» به جهانیان اعلام می‌داریم:

۱-ملت انقلابی و شهیدپرور ایران اسلامی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام و تجلیل از حماسه آفرینی‌های ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدای گرانقدر، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بلند بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، رمز تداوم انقلاب اسلامی و پیشرفت همه جانبه کشور را تمسک به «ولایت مطلقه فقیه» و اطاعت از رهنمود‌های حکیمانه و خردمندانه رهبر فرزانه انقلاب (مدظله‌العالی) دانسته و هرحرکتی را که در پی تغییر مسیر انقلاب و یا تبیینی بر خلاف اصول برگرفته از مکتب امامین انقلاب باشد را شدیدا محکوم می‌نماید.

۲- اتحاد، انسجام، وحدت و وفاق ملی حول محور ولایت فقیه و رهبری معظم انقلاب را ضامن و پیشران اصلی پیروزی ایران اسلامی برای عبور از بحران‌ها، فتنه‌ها و چالش‌های ناشی از توطئه‌های دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی دانسته و با تاکید بر لزوم تعمیق همدلی و هم‌افزایی بین قوای سه گانه و آحاد مسئولین و نهاد‌های نظام برای تضمین پیشرفت و موفقیت کشور و برون رفت جامعه از چالش‌ها و مشکلات امروز در عرصه‌های مختلف به‌ویژه در حوزه اقتصادی و فرهنگی، هرگونه مسامحه و بی‌عملی در این عرصه‌ها را گریز از مسئولیت‌های شرعی و قانونی تلقی و شناسایی، محاکمه و برخورد قاطع با مجرمین را خواستاریم.

۳- ملت هوشیار ایران، دستاورد‌ها و توانمندی‌های غرورآفرین علمی در ساحت‌های گوناگون بویژه نظامی و دفاعی و همچنین اقتدار و نفوذ معنوی و تعیین‌کننده منطقه‌ای ایران اسلامی که به یمن مجاهدت‌های نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی به ویژه پرچمداری سیدالشهدای جبهه مقاومت اسلامی شهید قدس 'سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی' حاصل شده است را سرمایه راهبردی و نماد قدرت بازدارندگی کشور دانسته و ضمن تاکید بر تداوم این راهبرد، به دشمنان این سرزمین هشدار می‌دهد از هرگونه خطای محاسباتی و رویاپردازی برای تضعیف و یا تعرض به این حوزه که خط قرمز ایرانیان است، اجتناب ورزیده و خود را هدف ضربه قاطع و پاسخ‌های متقابل و پشیمان کننده ایران مقتدر قرار ندهند.

۴- ملت ایران با یادآوری پیروزی شکوهمند و تاریخی 'طوفان الاقصی' و شکست غیرقابل ترمیم ارتش صهیونیستی، مصیبت امروز غزه را مصیبت بشریت و نشان دهنده ناکارآمدی و بطلان نظم کنونی جهانی قلمداد و ضمن محکومیت شدید جنایات ضد بشری و نسل‌کشی صهیونیست‌ها که با پشتیبانی بی‌محابا و همه جانبه آمریکای خبیث و جنایتکار صورت می‌پذیرد، حمایت باشکوه، معنادار و الهام بخش از مردم غزه و مبارزان فلسطینی را مورد تحسین و تجلیل قرار می‌دهد و از دولت‌های اسلامی می‌خواهد در پاسخ به مطالبه امت اسلامی از هرگونه حمایت و کمک به رژیم جعلی و گرگ صفت صهیونیستی پرهیز و با قطع رابطه اقتصادی ضربه قاطع و تعیین کننده‌ای بر پیکر محتضر غاصبان فلسطین و قدس شریف وارد سازند.

۵- ملت ایران از جامعه بین‌المللی می‌خواهد ضمن لغو عضویت رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی، نمانیدگان و سفیران این رژیم دیوسیرت را به جرم نسل‌کشی، جنایات وحشیانه و پاکسازی قومی از سازمان ملل و سراسر جهان اخراج نماید و از وزارت‌خارجه مصرانه خواستار اهتمام جدی و پیگیری برای تحقق این مطالبه به حق و قانونی هستیم.

۶-ملت ایران «خواص» و شخصیت‌های مرجع و تاثیرگذار بر افکار عمومی را شتاب دهندگان حقیقی'در جامعه دانسته و با تاکید بر لزوم هوشمندی و هوشیاری نسبت به نقشه‌های دشمن برای دورسازی خواص از ایفای نقش شتاب دهندگی خود به ویژه در بزنگاه‌ها و مواقع حساس، از آنان می‌خواهد مسئولیت خطیر و تاریخی خود در جهاد تبیین و خنثی‌سازی تردید افکنی و شک آفرینی بدخواهان را درک و با عمل انقلابی و غیر محافظه‌کارانه، از هرگونه کوتاهی و سستی در این میدان که نابخشودنی است پرهیز نمایند.

۷- ملت قدرشناس ایران با حمایت از دولت مردمی و خدمتگزاران پرتلاش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و قدردانی از اقدامات و دستاورد‌های ارزنده دولت سیزدهم در عرصه‌های مختلف، خواستار اتخاذ راهکار‌های مناسب برای مهار تورم و مقابله جدی با اخلال گران اقتصادی است.

۸- ملت مومن و انقلابی ایران، با یادآوری اهداف، برنامه‌ها و مقاصد شوم و شیطانی دشمن در میدان جنگ شناختی که با بهره‌گیری از فضای‌مجازی و شبکه‌های اجتماعی صورت می‌پذیرد، از همه دستگاه‌ها و نهاد‌های مسئول به‌ویژه صدا و سیما و نیز فعالان جهادی و انقلابی در عرصه فرهنگ و رسانه می‌خواهد با رصد، اشراف و اقدام به موقع، نقشه‌های بدخواهان ایران عزیز که با تحریف و تولید روایت‌های جعلی، دروغ پردازی، تردید افکنی و سیاه نمایی در پی تضعیف ارکان نظام، تخریب سرمایه اجتماعی و سیاسی کشور و ناامیدسازی مردم به ویژه نسل آینده ساز جوان کشور هستند را خنثی کرده و از هرگونه غفلت و سهل‌انگاری در این زمینه خودداری کنند.

۹- ملت هوشیار و زمان شناس ایران، با آگاهی از اهمیت انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، انتخابات را مظهر مردم سالاری دینی و نماد اقتدار و امنیت ملی و زمینه ساز تحول و گره‌گشایی از مشکلات و تأمین نیازها می‌داند و روح نقش آفرینی در حل تنگنا‌ها و چالش‌های فراروی کشور به‌ویژه در حوزه اقتصاد و معیشت مردم و به یاری خداوند متعال حضور پرشور، انقلابی و حداکثری خود در انتخابات ۱۱ اسفند ماه را صحنه تجدید تبعیت و بیعت با امام راحل عظیم‌الشأن و لبیک به دعوت رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) و باطل سازی نقشه‌های شوم و فریبنده دشمن برای تزریق ناامیدی و کاهش مشارکت مردمی قرار خواهد داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۲۸ بهمن ۱۴۰۲
دمتون گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۶ ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
این جمعیت همان سیاهی لشکری هستند که به اجبار دراین نمایش تلویزیونی، شرکت کردند می‌بینید که این عده، افزایش یافته سینمایی، به زور واجبارشعار می‌دهند و اکثرانها هم خاموش اند وراه طی می کنند؟؟ تا امروزه بگذردتا کارشان نداشته باشند وشاید هم ازدولت، تشویقی دریافت کنند؟!؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۰۰ ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
کاری به کم یا زیاد بودنش ندارم. ولی هر کی که اومده گویا از وضع اقتصادی راضیه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۲ ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
از امنیت راضیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۹ ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
تمامی فیلم های سایت رو با گوشی یک مگاپیکسلی گرفتن انقدر تاره چشم ادم درد میگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
عکس کرونایاب مستعان هم بزارین جز دستاوردهاتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۳ ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
درود
به حق گذاشتن s16 چون اکثر کار ها بر اساس لحظه ایی انجام میشه و هیچ نظمی نداره و محمدی دقیقا نقش ۷ و من دقیقا نقش 6 فقط
فرقش اینه برای من به حقه و برای محمدی ناحق یعنی برای من خیره
و برای محمدی شره ، برای محمدی به زمین میشینه چون حساب شدس و برای من نمیشینه چون حساب شده نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۷ ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
نیروهای مسلح اقتدار دادن به ایران اما حقوق آنها کمترین میزان رو نسبت به سایر وزارت خانه دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
با سلام از دولت و مجلس محترم تقاضا دارم رستوران های لوکس تهران را پلمب کنند و جریمه های سنگین برای گران فروشان در نظر بگیرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
گران فروشی که ازدست آوردهای نطام است، چگونه با آن مبارزه کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
درود بر ملت ایران عزیز
چشم دشمن کور شد و ایران قوی تر
همه با هم سنگر بعدی ۱۱ اسفند پای صندوق رای
از این منفی هایی که میدن نارحت نشین. ملت راهپیمایی بودن و خسته اند و این الافها بیکار و منفی میدن. آدم حسابیا صبح کف خیابون وطن رو غرق مثبت کردن ناراحت چند بی وطن و سربازان بی جیره و علیق اجنبی نباشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۸ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
هنر عکاسی با کمک فتوشاپ و هوش مصنوعی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۴ ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
اگر در راهپیمایی شرکت کرده بودید فقط یک چشم بینا لازم بود.
اینقدر عواملتون با فتوشاپ و هوش مصنوعی سرگرمتون کردند !!! هوش طبیعی تون رو از یاد بردید!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۸ ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
والا ما شرکت کردیم این طوری جمعیت نبود واقعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
چشمات رو به واقعیت آشنا کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
امسال خیلی شلوغ بود. نمی دونم چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا قربانزاده
۲۱:۴۶ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
همه مسئولان از پیشرفت کشور تو این ۴۵ سال گفتند که مشخصه که بایدم پیشرفت می‌کرده ولی شاخص پیشرفت زمانی قابل قبول هستش که ببینیم نسبت به اطراف مون جلو افتادیم یا عقب تر هستیم. مثلا ۴۵ سال پیش عربستان و امارات و قطر و کویت و ژاپن و کره و ... کجا بودند و ما کجا بودیم و الان اونا کجان و ما کجا ؟
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا قربانزاده
۲۱:۲۸ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
عکس جاده چالوس و هراز رو هم بزارید
Iran (Islamic Republic of)
داریوش
۲۳:۴۶ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
چه ربطی داره
میخوای عکس معتادا را بذاریم، عکس کلی تصادف رو بذاریم یعنی کسی دیگه سفر نمیره یا همه ماشینا خرابن، یا همه تصادف میکنن و رانندگی بلد نیستن.
بابا این چه استدلالیه لامصبا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۲ ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
خدایا از کج فهمی بعضی افراد فقط میشه به تو پناه برد همین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
سفره مردم کوچک و کوچکتر کردین من رای نمیدم. فایده رای من فقط میره توی جیب مسئولین و نمایندگان نمایندگان!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۲ ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
بدون سفره هم می شه سیر شد ولی بدون امنیت نمی تونی هم یک لقمه دستت بگیری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۱ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
هیچ کس نرف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
با غیرت ها رفتند تا شما راحت بخوابید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۰ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
نمی خواستم امسال در راهپیمایی شرکت کنم
چون نوچه های صهیونیست گفتند شرکت نکنید
تجدید نظر کردم تا تودهنشان بزنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۷ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
ماشاءالله به این جمعیت پرشور و وفادار در استانها و به ویژه در تهران.
هرکس خدا دارد قدرت مافوق جهانی همراه و پشتیبان اوست.
اللهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
حضور پرشمار ملت در راهپیمایی هیچ ربطی به دولت های بی عرضه ندارد
تنفر از آمریکا است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۳ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
آمدنم به راهپیمایی به معنی تأیید عملکرد رئیسی نیست
ربطی به دولت ناتوان بی عرضه ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
من همراه با اعضای خانواده ام به راهپیمای ۲۲رفتیم تا به سهم خود تیری بر چشم دشمنان باشیم مسول کم کار ملت وظیفه اش را انجام داد تو چه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۶ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
قضاوت فقط دست خدا هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۳ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
حالا هی بگید رای نمیدم
اینایی که اومدن راهپیمایی رای هم میدن
Iran (Islamic Republic of)
آشتیانی
۱۸:۱۳ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
تسلیت میگم به همه براندازان و منافقین امروز حسابی نا امید شدند.
ملت خوش درخشیدند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۲ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
واقعا مگه چن درصد جمعیت آمده بودن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۴ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
ملت خوش درخشیدن ولی درخششون با تورم وحشتناک افزایش مالیات به پایان میرسه
Iran (Islamic Republic of)
پرسنال
۲۰:۰۵ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
گوشت کیلویی دو میلیون از الان داره بهت چشمک میزنه عزیز من. لبات رو غنچه کن بگو دو میلیون تا زیاد نشون نده!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
درود بر ایران و ایرانی. مرگ بر منافق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
صهیونیسم کودن در تلاشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۹ ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
با شرکت چند ده هزار نفری کسی ناامید نمی شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۴ ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
منافقین و براندازان اصلی ، مسئولانی هستن که خیانت و فساد میکنن . و همینطور دشمن اصلی کشور ناکارآمدی و ضعف قوه ی قضائیه در برخورد با مسئولان فاسد و آقازاده های خاطی و دزدها و اراذل و اوباشه. دشمن اصلی عدم مدیریت صحیح منابع و ضعف کارهای فرهنگی و اقتصادی و ..... هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۳ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
به نظر های مخالف دقت کنید؟! نطرهای موافق راه پیمایی راهم معلوم کیا دادند، همان هایی که مجبور به رفتن بودند،خودشون به خودشون نظر موافق دادند واز خودشون تعریف کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
ماشاءالله. چه جمعیتی برای راهپیمایی و جشن ۲۲بهمن جمهوری اسلامی ایران اومده بودن. مرگ بر مزدوران مرگ بر منافقین مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۶ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
سلام به آینده درخشان ایران
سلام به ملت بیدار ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۴ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
ازخودت نپرسیدی که این آینده درخشان کی به ایران میاد؟؟ اکثر مردم درناامیدی ناکامی مردند؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
ملن با بصیرت تشکر تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
خوب درست بنویس تو حتی نمیتونی درست بنویسی بعد میای از ملت میگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
عطر بهاران کنون از وطن آید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
چه عطری به به
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
واقعا هوا دیروز بهاری بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۴ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
نظام مردمی جمهوری اسلامی ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۳ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
روح امام و شهدا شاد الحق که ملت درخشیدند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۳ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
کدام کشور غیر از ایران را سراغ دارید که مردم هرساله گرد هم جمع شوند برای تجدید پیمان با آرمان ها؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۷ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
کدام آرمان‌ها؟! چرااین آرمان‌ها دست نیافتنی ست؟؟ مسلما کسانیکه موافق این اوضاع نابسامان کشور هستند؟؟ جیره خوران حکومت اند که درکمال آسایش وآرامش باحقوق های نجومی وغیر مشروع درکاخ های لاکچری ووو زندگی می کنند وخبر از مردم ایران ندارند؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۶ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
اسرائیل
Italy
ناشناس
۲۲:۰۱ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
تمام کشورهای دنیا هر ساله این کار رو میکنن لطفا کمی از عقلت بهره ببر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
به کوری چشم بدخواهان ایران آمدیم و تا جان داریم پای این نظام هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
ما برای اینکه ایران گرهری تابان بماند خوتها داده ایم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
کاری ندارم چی نوستی ول میخای بنویسی درست بنویس غلط املایی داری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
هنوز حرف زدن بلد نیستی
Chile
Mohieddin
۱۶:۱۷ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
دورود بر شرف ایرانیان قهرمان که با حضور خود در راهپیمایی انقلاب ۴۵ سالگی آن را جشن گرفتند ، اما از اینطرف آب آبرام پیلی، معاون نماینده ویژه آمریکا در امور ایران ، سرا سیمه و با هیجان ابراز نگرانی خود را نتوانست پنهان نماید لذا در یک پیام ویدئویی شروع به لجن پراکنی ب. علیه ای آن سرفراز کرد ، لازم است دولت در غالب پیام ( بهتر است به زبان انگلیسی) جواب دندان شکنی به تروریست ها آمریکایی که در کودک کشی صهیونیست ها مجرم و شریک اول هستند ارسال نماید .
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
Mohieddin
۱۶:۴۸ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
مدریت محترم خبرگزاری جوان عزیز و گرامی بنده از انگلستان این پیام را ارسال کردم اما یک پرچم عجیب بالای پیام ثبت شده است .ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
خخخ فیلتر شکنت رو قطع کن تا معلوم بشه مال کجایی . واقعا که.
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا قربانزاده
۲۱:۳۰ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
شما از فیلتر شکن اون کشور ها استفاده می‌کنی عزیز وگرنه تو خلازیر و اکبر آبادی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
آمدیم برای حمایت از نظام و آقا، به عشق حاج قاسم و مسئولان پاک دست و خدوم. هر چند که از برخی بی تدبیری ها گلایه داریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
مسئولیت مسئولان بیشتر می شود. امید که در حل مسائل این مردم تلاش خود را بیشتر کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
ایران صاحب دارد هرکسی با ایران دربیوفتد ملت عبرتی تاریخی به او خواهد داد. چه منافق داخلی چه دشمن خارجی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
آمدیم به کوری چشم دشمنان
جمعیت هم بی‌نظیر بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
به راحتی به اساتید دانشگاهی ارتقا رتبه ندهید . به راحتی به اساتید رتبه استاد تمامی ندهید . در رتبه اساتید دانشگاهی بازنگری شود . اساتیدی که بدون ثبت اختراع و کار صنعتی شاخص ارتقا رتبه میگیرند درست نیست . دانشگاه ها را از مقاله محوری خارج کنید . چرا ارز های هنگفت صرف انتقال تکنولوژی های قدیمی صنعتی در نفت و گاز و پتروشیمی می شود . چرا به جای محققان خارجی و چینی ، دانشگاه های کشور مجری طرح ها نمی شوند . چرا اساتید دانشگاه ها مقاله محور شده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
اساتید دانشگاهی غیربومی و غیر دلسوز و پیر که هر روز با اتوبوس از اصفهان به شهرکرد می آیند نمی توانند راه انداز صنعت استان چهارمحال باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
الله اکبر این همه جلال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
و براندازی که حسرت داشتن یک صدم این جمعیت داشت و دغ کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
به وقتش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
بچه سال بدبخت برو مشاقتو بنویس هنوز بلد نیستی دق رو چطور مینویسن.خخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۲ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
واقعاً دارن دغ میکنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
درود به مردم بصیر ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
من هم اومدم. شلوغ بود. دم مردم ایران گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۳ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
امروز مردم واقعاً سنگ تمام گذاشتن. درود به شرف مردان باغیرت سرزمینم ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
خیلی شلوغ بود به کوری چشم دشمنان ایران اسلامی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
مرحبا به تهران البته ما شهرستانیها هم همه رفتیم راهپیمایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
یعنی در یک زمان هم شهرستان بودی هم تهران....لعنت به آدم دروغگو
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۳۳ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
سلام و درود بر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران. انشا الله تا ظهور آقا امام زمان هر روز بر موفقیت شما افزوده گردد و رهبر عزیزمان سلامت باشند .نابودی بدخواهان و دشمنان نظام جمهوری اسلامی را از خداوند آرزومندم. ایران عزیزم همیشه پایدار و سرافراز باشی
Iran (Islamic Republic of)
آیدین
۱۳:۳۱ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
من که رای نمیدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
ما که رأی می دیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
برعکس شما من رای میدم
Iran (Islamic Republic of)
حسینی
۱۴:۴۰ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
پسرم همه ما مشکل داریم واز مسیولین کاملا راضی نیستیم اما با رأی ندادن کشور رو بادست خودمون به نااهلان میدهیم پس بیایید رآی دهیم که وضع بدتر نشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
من رای می دهم باید بدهم. باید از کشورم صیانت کنم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
ولی من رای میدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۷:۳۴ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
ولی من رأی میدم ، همان‌طور که توی راهپیمایی شرکت کردم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۵ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
ولی من رای میدم
به کوری چشم منافقین داخلی و دشمنان خارجی
Iran (Islamic Republic of)
آشتیانی
۱۸:۱۰ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
من حتماً رأی می‌دهم.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۲۸ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
من رای می دهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
من رای میدم ،حقمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
رأی صد درصد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
منم رای می دهم???
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
مرحبا به ایران و ایرانی
Netherlands
Babak
۱۳:۲۲ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
حتی جرائت پخش تصاویر هوایی رو هم نداشتین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
من بودم و مردم آمده بودند. تصاویر هوایی هم دائم گرفته می شد.
نکنه حضور ماهایی که اومده بودیم هم دروغ بود؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۶ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
بابک عزیز ، اگه فیلم هوایی هم گرفته بشه ، تو منفی گرا هستی.چرا؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۶ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
تو کوری
تصویر هوایی هم پخش شد تو ندیدی مقصر بقیه نیستن که
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
عجب باشکوه !. دیگه خبری از هلیکوپتر نیست که از بالا حرکت کنه و جمعیت رو نشون بده. یه تصویر بسته س فقط. از تهران ۱۳ میلیونی شاید ۵۰۰ هزار به زور اومدن که اونم نصفشون بخاطر ازدست ندادن شغلشون مجبور شدن بیان?
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
چه حرف چرتی من کارمند رسمی هستم کسی تا حالا از بدو استخدام که قراردادی بودم نپرسید راهپیمایی رفتیم یا نه لابد فکر کردی ساندیس هم خوردیم آلبانی نشین وطن فروش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
500هزار نفر یعنی 5 تا ورزشگاه آزادی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
هلیکوپتر دائماً بالای سرمون بود
Iran (Islamic Republic of)
کاربر
۱۴:۳۹ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
خسته نباشی صحابی با وفای فتوشاب وآرشیو.
Iran (Islamic Republic of)
خیبر شکن
۱۴:۴۲ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
بازتاب خبرگذاریهای خارجی هم یه نگاه بنداز
Iran (Islamic Republic of)
جمالی
۱۴:۵۴ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
شما اگرتشریف میاوردی بالاسرتونو نگاه میکردی هلی کوپترهم میدیدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
داداش 500 هزار نفر میدونی چفدره؟مگه تو هر مترمربع چند نفر جا میشه تو فاصله میدان انقلاب تا آزادی نهایت 100 هزار نفر جا میشه اونم اگه ماشین و درخت و جدول این چیزا نباشه
Iran (Islamic Republic of)
آشتیانی
۱۸:۱۲ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
اتفاقا بالگرد هم بود و خلبان خیلی حرفه ای داشت که از پهلو حرکت می‌کرد.
تسلیت میگم به همه دشمنان منافقین و براندازان امسال خیلی شلوغ بود.
بد بخت های بی وطن از حضور مردم ناراحت هستند.
United States of America
ناشناس
۲۱:۱۴ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
من اصلا کاری به اینکارها ندارم.
اما طبیعی است تهرانی که ۱۲ میلیون جمعیت داره ۱ میلیون بیان راهپیمایی و ۱۱ میلیون دیگه تو خونه ناراضی باشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
آمدیم برای انقلابمون آمدیم برای ایرانمون آمدیم برای اقتدار بیشتر ایران آمدیم آمدیم آمدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
مرگ بر خود تحقیرها وخائنین به کشور ونظام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
یعنی اینایی که منفی دادید میخواید بگید بلانسبت شما خودتحقیر وخائن هستید؟ لااقل با دقت نظرات رو بخونید بعد رد یا تایید کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
نظام و دار دستشو قبول نداریم
Iran (Islamic Republic of)
داریوش
۲۳:۴۰ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
دارو دسته نظام همین مردم کف خیابونن
خب شما معلومه که زیاد ماهواره نگاه میکنی، ساندیس خور اسرائیل کودک کش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
به رای های منفی در مجازی نیست، مردم در صحنه و در خیابان‌ها پای نظام و انقلاب هستند. حضور در صحنه ها پیروزی را رقم می‌زند.... این پای کار ماندن و پیروزی تا ابد خواهد بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
جرات دارید یک روز تعطیل کنید ناراضیهای حکومت بیان میدان ازادی :)
نظرم که جرات ندارید نشر بدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
۱۴:۵۴ چه تو مجازی و چه واقعی ، هیچ پخی نیستین
نمونش اغتشاشات ۱۴۰۱
جمعتون کردیم و ریختیم تو قوطی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
مردم مشکل زیاد دارند و قبول میکنم .از جمله خودم که غرق مشکلاتم.اما حساب اصل نظام و شهدا جداست و ما تا آخر پای اینها هستیم
ولی به باعث و بانی این مشکلات معترضیم و انتظار رسیدگی داریم و تا برقراری عدالت واقعی تلاش میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
جانم فدای ایران و انقلاب به کوری چشم دشمنان همیشه در صحنه هستیم و خواهیم بود و مشت محکمی به دهان دشمنان داخلی و خارجی میزنیم و خواهیم زد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
سردار دلها ما رو از اون بالا می بینی ، می بینی همه پای کاریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
مرا بشناس ایرانیم ایرانی ، ایرانی عاشق خاکشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
خلیج فارس تا ابد فارسی ،دممون گرم که همه بودیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
دشمنان جمهوری اسلامی ایران بسوزید وعصبانی باشید همه مردم ایران آمدند راهپیمایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
ما شا الله به ایران وایرانی همه آمدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۵ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
اره همه امدند منتهی ازسالهای گذشته کمتررر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
چشمت کور زیاد بودیدم از آلبانی معلوم نبود مگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
این‌ها کورند چون این همه جمعیت را با چشم نمی‌بینند ، اینهمه مردم که مرگ بر منافق داخلی گفتند رو هم نشنیدن.
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۰:۲۳ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
خیلی پرشوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
دیگه شوریش داره اذیت میکنه?حتی نصف جمعیت پارسال هم نبود!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
پاينده باد جمهوری اسلامی ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
چشم دشمنان در آد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
چرا چه خوبی داره ؟ چه خدمتی کرده غیر اونایی که ازش پول در میارند کسی هوادارش نیست
آخرین اخبار