رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام:

مردم با وجود مشکلات، پای اصل نظام ایستاده اند

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن قم گفت: حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد که باوجود مشکلات، مردم پای اصل نظام اسلامی ایستاده اند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن قم گفت: حضور گسترده و باشکوه مردم، نشان‌دهنده این است که مردم با نشاط و سرزنده از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند و با وجود مشکلات، پای اصل نظام ایستاده اند.

آیت الله صادق آملی لاریجانی افزود: این حضور گسترده یک پیام مهم برای دشمنان دارد و آن این است که مردم در مقابل همه تهدید‌ها و دشمنی‌ها ایستاده اند و این انقلاب را با قدرت پیش می‌برند و دشمنان را مایوس خواهند کرد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: این حرکت مردم که با هر سنی در راهپیمایی امروز شرکت کردند، حتما در اقتدار و امنیت ملی تاثیرگذار خواهد بود.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با همین نشاط و سرزندگی در انتخابات یازدهم اسفند هم حضوری پرشور خواهند داشت و نشان خواهند داد که نسبت به اصل انقلاب و نظام اسلامی وفادار هستند و از هیچ کوششی برای حفظ آن فروگذاری نخواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
عوضش شما مسئولین مثل حالت مایع دائم هز شکلی به شکل دیگر در پست دیگر فارغ از داشتن سواد و شایستگی و با رانتخواری و....زندگی لشرافی برلی خاندانتان بهم نیزنید و پایه های نظام رو سست میکنید اما دریغ از خوابالودگان و دشمن فرشی شده کلا تمام نشکلات ایران باعث خالی ماندن صندوقهای رای مسئولین فاسد و بیکفایت در این چند دهه که تا پای گور دننبال منافع شخصی هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
اینو خوب اومدی ، پای اصل نظام نه پای اشخاص و این دولت و اون دولت
ما امروز فقط بخاطر وصیت امام خمینی به خیابان آمدیم ، بعضی که خودشون رو
قیم مردم می دونند به حساب خودشون نگذارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
مسبب مشکلات شما مسوولین هستید. مردم وفاداری خودشان را نشان داده اند
آخرین اخبار