۳ هزار واحد خانه مسافر در شهرستان رامسر شناسایی شده که تا سال آینده مجوز فعالیت می‌گیرند.

نادر سحرخیز رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رامسر با بیان این مطلب که رامسر در ارائه خدمات به گردشگران در مسیر خوبی قرار دارد و این نوید را می‌دهد در آینده‌ای نزدیک رضایتمندی گردشگران را برآورده کند، گفت: ۳ هزار واحد خانه مسافر در شهرستان رامسر شناسایی شده که تا سال آینده مجوز فعالیت می‌گیرند.

او افزود: مطابق با آمار تهیه شده و کارشناسی انجام گرفته فقط در سال ۱۴۰۲ بیش از ۵۰۰ واحد خانه مسافر در رامسر مجوز گرفتند و تمام این واحد‌ها دارای استاندارد‌های لازم هستند و سطح توقعات جمع کثیری از مهمانان را برآورده می‌کنند.

سحرخیز استقبال شهروندان و سرمایه‌گذاران در ایجاد فضا‌های خدماتی را بسیار رو به افزایش برشمرد و گفت: در بخش خانه مسافر نیز پیش بینی می‌شود آمار‌های خوبی را در سال آینده داشته باشیم و تعداد خانه‌های مسافر شهرستان به بیش از ۳ هزار واحد دارای مجوز برسد.

او در ادامه از سرمایه‌گذاران و مالکان ویلا‌ها خواست: برای دریافت مجوز به اداره میراث‌فرهنگی مراجعه کنند و از طریق سامانه ملی مجوز‌ها پروانه دریافت کنند در غیر اینورت با فعالیت بدون مجوز برخورد قاطع قانونی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.