در حال حاضر هزار و ۸۸ زوج نابارور در چهارمحال و بختیاری از خدمات بیمه سلامت برخوردار هستند و نشان‌دار شده‌اند.

علیرضا اصغرزاده مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری با اشاره به خدمات این نهاد بیمه‌گر در حوزه جوانی جمعیت و تعالی خانواده گفت: در حال حاضر هزار و ۸۸ زوج نابارور در استان از خدمات بیمه سلامت برخوردار هستند و نشان‌دار شده‌اند.

وی افزود: هزینه خدمات‌دهی به این زوج‌ها در مراکز دولتی تا ۹۰ درصد تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرد و در مراکز خصوص و عمومی غیردولتی نیز با ۹۰ درصد تعرفه عمومی غیردولتی محاسبه می‌شود.


بیشتر بخوانید


اصغرزاده اضافه کرد: زوج‌های نابارور با مراجعه به پزشک و تشخیص ناباروری جهت دریافت خدمات توسط کارشناس اداره‌کل بیمه سلامت نشان‌دار شده و از خدمات درمانی و تشخیصی مانند آزمایشات مرتبط، سونوگرافی، رادیولوژی و دارو بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری، هزینه تقبل شده برای زوج‌های نابارور استان در امسال را بیش از ۱۲ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در راستای ابلاغ قانون جوانی جمعیت زمینه پرداخت هزینه خدمات تشخیصی و درمانی ناباروری زوجین از سوی بیمه سلامت در دولت سیزدهم فراهم شده است.

وی ادامه داد: با توجه به طرح جوانی جمعیت و سیاست‌های دولت سیزدهم در خصوص حمایت از زوج‌های نابارور، تمام مادران باردار و کودکان زیر پنج سال به صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته و از تمام خدمات بهره‌مند می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار