مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از بهره‌مندی ۴۰۰ مددجوی این سازمان از خدمات دندانپزشکی رایگان توسط گروه‌های جهادی خبر داد.

بهزاد شهبازی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : به مناسبت اعیاد شعبانیه و دهه مبارک فجر ۲ گروه جهادی دندانپزشکی به مددجویان بهزیستی کرمانشاه ارائه خدمت کردند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: یکی از سیاست‌های سازمان بهزیستی کرمانشاه ارائه خدمات مختلف به مددجویان و افراد تحت پوشش است که در این راستا سعی کرده‌ایم بتوانیم خدمات مطلوبی را ارائه دهیم.

شهبازی تصریح کرد: گروه‌های جهادی رهروان مهدوی و منادیان رحمت طی روز‌های ۱۹ الی ۲۲ بهمن‌ماه به مددجویان بهزیستی ارائه خدمت کردند که این رویداد به نام سردار شهید حاج صادق امیدزاده مزین شد.

وی خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی دندانپزشکی با بهره‌گیری از ۴۰ دندانپزشک از استان تهران و کرمانشاه به ۴۰۰ مددجوی بهزیستی کرمانشاه خدماتی شامل ترمیم، عصب‌کشی و کشیدن دندان را ارائه کردند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه عنوان کرد: در این فعالیت جهادی تمامی تجهیزات و مواد اولیه مورد نیاز برای دندانپزشکی توسط گروه‌های جهادی تأمین شد که ارزش خدمات ارائه شده یک میلیارد و ۲۰۰ تومان برآورد شده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.