پیش‌نویس جدید صهیونیست‌ها برای تبادل اسرا

رسانه‌های صهیونیستی ادعا کردند این رژیم پیش‌نویس جدیدی را برای تبادل اسرا و آتش‌بس آماده کرده است.

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که تل آویو پیش نویس جدیدی از موضع رسمی خود در مورد واکنش حماس به پیشنهاد میانجیگران درخصوص طرح پاریس برای دستیابی به توافق آتش بس و تبادل اسرا آماده کرده است.

براساس گزارش شبکه کان رژیم صهیونیستی، تل‌آویو پیش نویس جدیدی را آماده کرده است که ممکن است به آتش بس و تبادل اسرا منجر شود. این شبکه ادعا کرد پیشنهاد جدید رژیم صهیونیستی نسبت به قبل انعطاف پذیری از خود نشان داده است.از سویی دیگر  بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی تصمیم گرفت با اعزام یک فرستاده به مذاکرات قاهره موافقت کند.

ازسویی دیگر منابع رژیم صهیونیستی بامداد سه‌شنبه فاش کردند که روسای سازمان اطلاعات خارجی (موساد)، سرویس امنیت داخلی (شاباک) رژیم صهیونیستی، سرتیپ نیتسان آلون مسوول پرونده اسرای اسراییل با ویلیام برنز رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) در قاهره دیدار می‌کنند.  این خبر درحالی منتشر می‌شود که مقامات جنبش مقاومت حماس پیش شرط هرگونه توافق برای تبادل اسیران صهیونیست را توقف کامل حمله به غزه و تضمین کشور‌های عربی و جامعه جهانی برای این کار اعلام کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۲۳:۰۱ ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
چرا این جنگ تمام نمیشه دیوانه شدیم ابقدر تکه پاره های کودکان را نگاه کردیم آخر انسانبت چه شد این هیتلر زمان نتان یابو را دست گیر کنید
Japan
ایرانی
۲۱:۱۲ ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
سران نظام ایران اعلام کردند که همه اسیران اسرائیلی مسلح و نظامی بودند. این پیرزن که گرفتن بردند اگر با مرکاوا هم بوده بازم غیر نظامی است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
فقط نظر حماس
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیمی
۱۶:۵۰ ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
خسارتهاییکه واردشده چی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
جمله ای به نقل از دادستان لاهه :
"من هیچ تغییر محسوسی در رفتار اسرائیل ندیده‌ام...کسانی که از قانون پیروی نمی‌کنند نباید بعداً شکایت کنند"
داداش توقع داری اسرائیل بعد از نسل کشی 2 میلیون نفر در غزه بسیار با لحن طلبکارانه بیاد پیش شما بر ضد 100 نفر باقیمانده از این جمعیت غزه شکایت کند. این جمله نباید بعدا شکایت کند منظور این است که ملت فلسطین اگر مقاومت کنند در مقابل نسل کشی دیگر اجازه طرح شکایت در دیوان کیفری لاهه را ندارند و باید بشینند تا با گرسنگی و یا بمباران شهید شوند و مقاومتی انجام ندهند تا بتوانند یک شکایت بدرد نخور بعدها از اسرائیل انجام دهند.
آخرین اخبار