آماده‌باش ۴۰۰ راهدار لرستانی در پی هشدار هواشناسی

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان از آماده‌باش راهداران این استان در پی صدور هشدار نارنجی هواشناسی خبر داد.

مرتضی شیروانی  با اشاره به آماده‌باش راهداران با اعلام هشدار نارنجی هواشناسی لرستان، اظهار داشت: ۴۰۰ راهدار این استان در محور‌های مواصلاتی در حال آماده‌باش هستند.

وی با بیان اینکه ۲۸۰ دستگاه ماشین‌آلات سبک، نیمه‌سنگین و سنگین در ۳۸ پایگاه جاده‌ای لرستان مستقر است، افزود: گشت‌های راهداری در محور‌های مواصلاتی این استان فعال و در حال آماده‌باش هستند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان عنوان کرد: محور‌های مواصلاتی این استان با دوربین نظارتی به‌صورت آنلاین در مرکز مدیریت راه‌های این اداره‌کل رصد و پایش می‌شود.

وی با تأکید به عملیات برف‌روبی، شن‌پاشی و نمک‌پاشی محور‌های لرستان در هنگام وقوع بارش‌ها، بیان کرد: مردم از سفر‌های غیرضروری در محور‌های این استان خودداری کنند.

شیروانی با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان، گفت: رانندگان قبل از سفر برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های این استان با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان با بیان اینکه گردنه گله‌بادوش الیگودرز که در پی ریزش بهمن مسدود شده بود با تلاش راهداران بازگشایی شده است، ابراز کرد: تمام محور‌های مواصلاتی این استان باز و تردد برقرار است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.