اجرای طرح جدید کالابرگ الکترونیکی در آذربایجان شرقی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: اجرای طرح جدید کالا برگ الکترونیکی همزمان با سایر نقاط مختلف کشور از ۱۷بهمن در آذربایجان شرقی آغاز شده است.

حسین فتحی  گفت: این طرح که با استقبال مردم استان مواجه شده است، به مدت سه ماه یعنی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ اجرا خواهد شد.

او با اشاره به اینکه مبلغ حمایتی دولت به صورت اعتبار در ۱۷ هرماه به حساب سرپرست خانوار تخصیص یافته و اعتبار آن تا ۱۷ ماه بعد خواهد بود افزود: این اعتبار در زمان خرید و متناسب با میزان خرید مصرف می‌شود و خانوار می‌توانند اقلام طرح را در سقف وزنی و کالایی تعریف شده خرید کنند.

وی گفت: استفاده و خرید در طرح کالابرگ الکترونیک «اختیاری» است، اما استفاده از آن موجب بهره‌مندی از یارانه‌ای اضافه‌تر برای خانوار‌ها به ازای هر فرد مبلغ ۲۲۰ هزار تومان می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی یادآور شد: برای سهولت خانوار‌ها اپلیکیشن و شبکه ملی اعتبار (شما) بر اساس هر کدملی راه‌اندازی شده است تا با استفاده از آن، شرایطی برای سرپرستان خانواده فراهم شود تا بتوانند مانده اعتبار یارانه خود را مشاهده کرده و از حدود چهار هزار فروشگاه در شهر‌ها و روستا‌های متصل به طرح به صورت اعتباری خرید کنند.

فتحی اضافه کرد: ممکن است برخی افراد در زمان مراجعه به فروشگاه، کارت‌شان را با خود همراه نداشته باشند که با شماره گیری کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* میزان اعتبار باقی‌مانده به فرد را نشان می‌دهد و همچنین با کدی که به فرد داده می‌شود، فرد می‌تواند با در اختیار قرار دادن آن کد به فروشنده، خرید خود را انجام دهد.

برچسب ها: کالابرگ ، سبدمصرفی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۱ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
فرمتی که دادین اصلا پاسخ درست نمیده هربار یه جواب نادرست و بی ربط میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۲۷ بهمن ۱۴۰۲
سلام ماهنوزخریدنکردیم آیااین مبلغی که دادن خریدکنیم ازیارانه کم میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۲ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
سلام چرا به ما ندادن والا وضع مالیمون هم زیاد خوب نیست.باید به کجا و کی بگیم رسیدگی کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
سلام برای ما که کالا برگ نزدند.تکلیف چیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
ملت مخصوصا کارمندان را بیچاره کردید هر روز وضعمان بدتر از قبل می شودتورم بیش از ۵۰ درصد است با ۲۰ درصد افزایش حقوق هر سال ۳۰ درصد قدرت خرید را از دست دادیم داریم به مرگ نزدیک می شویم خدا از شما نگذرد وبر باعث وبانی این کار لعنت باد
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۰:۱۷ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
با سلام لطفا به شهر میانه فروشگاهاش سر بزنید هر فروشگاهی مراجعه میکنی میگن باید ۵۰۰هزار تومن از فروشگاه جنس بخری بعد کالا برگ تو بگیری واقعا هیچ ارگانی هم رسیدگی نمیکنه متاسفم واسه مسئولین