اجرای بسته‌های تشویقی در بافت فرسوده ۱۶ شهر آذربایجان‌غربی

معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: بسته‌های تشویقی متضمن نوسازی مسکن محدوده‌های بازآفرینی شهری در ۱۶ شهر استان اجرا می‌شود.

رسول عطایی معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: بسته‌های تشویقی متضمن نوسازی مسکن محدوده‌های بازآفرینی شهری محدوده‌ها و محلات هدف بازآفرینی شهری در ۱۶ شهر استان در حال اجرا است.

وی در بررسی روند اجرای طرح‌های بسته‌های تشویقی در محلات بافت فرسوده، افزود: طرح بسته‌های تشویقی بومی سازه شده پس از طرح و تصویب در کمیسیون ماده پنج در شهر‌های ارومیه، اشنویه، بوکان، پیرانشهر، تکاب، خوی، سردشت، شاهین دژ، قره ضیاالدین، محمدیار، مهاباد، میاندوآب، نقده، چهاربرج، سلماس و فیرورق اجرا می‌شود.

عطایی ادامه داد: اجرای طرح بسته‌های تشویقی در سایر شهر‌های استان در حال بررسی و بومی سازی برای اجراست و به زودی شاهد اجرای طرح در باقی شهر‌ها نیز متناسب با وضعیت درخواست آن شهر‌ها خواهیم بود.

معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی ادامه داد: همچنین تخفیف ۵۰ درصدی پروانه ساختمانی و خدمات نظام مهندسی از دیگر خدمات بسته‌های تشویقی واحد‌های مسکونی محدوده‌ها و محلات بافت فرسوده هدف بازآفرینی شهری در استان است.

وی گفت: متقاضیان بهره‌مندی از این بسته‌های تشویقی می‌توانند با مراجعه به سامانه‌های facility.udrc.ir و saman.mrud.ir نسبت به ثبت نام اقدام کرده و همچنین متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر به ادارات راه و شهرسازی محل سکونت خود مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.