درخشان: راهکار گل زدن را پرسپولیس گم کرده است/ بیرانوند در حال افول است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره شکست سرخپوشان برابر تیم آلومینیوم اراک توضیحاتی را بیان کرد.

حمید درخشان پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره شکست سرخپوشان برابر تیم آلومینیوم اراک در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: این شکست شکل خوبی برای پرسپولیس ندارد. به نظرم یک اتفاق افتاد و آلومینیوم فرصت چندانی نداشت و بر اثر اشتباه و جایگیری بیرانوند گل خوردیم. پرسپولیس بعد از دریافت گل هم خیلی تلاش کرد که بتواند به گل برسد اما این اتفاق رخ نداد.

او افزود: بازیکنان پرسپولیس بعد ازدریافت گل تلاش کردند تا به گل برسند اما خیلی بی محابا و با عجله این کار را می‌کردند. راهکار گل زدن را سرخپوشان گم کردند و به نظرم خیلی نتوانستند به موفقیت برسند. هر چند که یک فرصت هم گیر پرسپولیس آمد و این در فوتبال خوب نیست که  یک تیم در تمام ۹۰ دقیقه یک موقعیت به دست آورد و انتظار هم داشته باشیم که آن فرصت تبدیل به گل شود. در نهایت بازی آن چنان نبود که پرسپولیس  نتیجه را از دست بدهد.  متاسفانه پرسپولیس  روی یک غافلگیری و بی توجهی و جایگیری بد بیرانوند گل خورد. 

درخشان درباره اینکه اشتباه بیرانوند باعث گلزنی تیم آلومینیوم اراک شد، گفت: به نظرم بیرانوند خیال می کند خیلی چیزها را می داند و متاسفانه او از قالب اصلی خود جدا شده است و این برای خودش هم خوب نیست. بیرانوند در حال افول و سطحش پایین آمده است. بیرانوند در جام ملت ها هم گل های بدی خورد و نشان می  دهد که از آن آمادگی دور است و اگر به خودش توجه نکند به ضررش تمام می شود. 

پیشکسوت پرسپولیس درباره اشتباه بیرانوند در خروج از دروازه باعث دریافت گل از آلومینیوم شد، گفت:  تیم آلومینیوم فرصتی نداشت و اگر بیرانوند جلو نمی آمد گل نمی شد. اشتباه بیرانوند، تیم پرسپولیس را به قهقرا و حاشیه برد. کار بیرانوند درست نبود و او اشتباه بزرگی را مرتکب شد. 

او درباره اینکه اولین تجربه سرمربیگری اوسمار را چطور ارزیابی می کند، گفت: وقتی نتیجه بازی به نفع یک تیم نباشد همه به سرمربی نگاه می کنند و اوسمار به بیرانوند نگفت که تا آنجا بیاید تا گل بخورد. بدشانسی سرمربی است که بازیکن این اشتباه می کند و گل می‌خورد. پرسپولیس همان شکلی بازی می کند که قبلا هم بازی می کرد و خیلی تغییر و تحولات در نوع  بازی کردنش ندیدم. ما گفتیم که شاید تفکرات اوسمار بهتر از گل محمدی باشد و بتواند به تیم ما بیشتر کمک کند و این اتفاق در نوع بازی کردن پرسپولیس خیلی دیده نشده است. 

درخشان درباره اینکه اوضاع پرسپولیس با این شرایط بهتر می شود، گفت:  شاید در بازی های بعدی تغییراتی صورت بگیرد و بازیکنانی که آمدند پنجره باز شود و آنها  بتوانند در ترکیب پرسپولیس  قرار بگیرند و اگر نفرات جدید بیایند شاید تغییرات را پرسپولیس با آمدن بازیکنان ببیند. 

پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد نبیل باهویی گفت: باید این بازیکن را فراموش کنیم و از روز اول گفتم که این بازیکن به درد پرسپولیس نمی خورد و نمی دانم این بازیکن از کجا پیدا کردند. بازیکنی بسیار ضعیف و در حد لیگ دسته یک و دوم کشورمان هم نیست. یک نیم فصل به این بازیکن فرصت دادیم اما چیزی به چشممان نیامد، یا فوتبال را ما متوجه نیستیم یا آقایان خیلی فوتبال بلد هستند که رفتند این بازیکن را آوردند و خیلی از او تعریف می کردند. مهم نیست که بازی بعدی با تراکتور  در آزادی یا تبریز است و مهم این است که پرسپولیس بتواند خوب بازی کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سلام برحسین شهید
۲۲:۲۱ ۲۷ بهمن ۱۴۰۲
تیم ماهرکسی برای خودش بازی می کنی.وقتی مدیرعامل بایحیی لج میکنی آخرش میشی این.توتیم ماهمه شدندکلانترمحل هرکسی زودتربلندشدمیشی رئیس
Iran (Islamic Republic of)
آرشا ابدان
۱۹:۴۵ ۲۷ بهمن ۱۴۰۲
حالا طرف یه اشتباهی کرده چرا اینقد دیگه بزرگش کردین انگاری هیچ دروازه بانی اشتباه نمیکنه
فردا بگن دلارم بخاطر اشتباهش گرون شده تعجب نمیکنم بس که بزرگش کردین اشتباهشو اه
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۸:۲۶ ۲۷ بهمن ۱۴۰۲
اقای درخشان شما درحمایت از دروازه بان ایرانی بهترین دروازه بانی که در تاریخ ایران همتا نداشت رو ازپرسپولیس خط زدی داسیلوا دروازه بان پورتو بود که یک فصل در پرسپولیس اصول دروازه بانی رو به بازیکنان ایران نشان داد و هنرنمایی کرد ولی فصل بعد خطش زدی و سوشا مکانی رو فیکس تیم کردی و گفتی دروازه بان ایرانی باید پیشرفت کنه
یک خیانت بزرگ به پرسپولیس کردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۲۷ بهمن ۱۴۰۲
وقتی بیرانوند پنالتی میگیره و وقتی بعضی بازیها میرسه به پنالتی انقدر مطمعن هستند که به پنالتی برسه میبرن چون بیرانوند حداقل یکی دوتا پناتی رو میگیره نمیگید بیرانوند عالی بود و... حالا یهو با گل خوردن شد روبه افول؟! چه جلو بیای چه عقب چه ... بالاخره گاهی پیش میاد که گل بخوری . و اشتباه هم نمیشه گذشت فقط برای یکی و یکی رو مقصر شناخت . خب 10 نفر تیم خوب بازی میکردن گل میزدن چرا شما فقط بیرانوند رو دیدی؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۲۷ بهمن ۱۴۰۲
فکر نکنم که این قضاوت عادلانه باشه. بیراوند بهترینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۲۷ بهمن ۱۴۰۲
تو خودت از بدو تولد تو افول بودی
من نمیدونم کی اینو آدم حساب میکنه هم جا مصاحبه میکنه
درباره همه نظر میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۲۷ بهمن ۱۴۰۲
وقتی درویش اوسمار انتخاب میکنه از ایی بهتر نمیشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۲۷ بهمن ۱۴۰۲
عرض کنم که بیرانوند اصلا اوجی نداشت که حالا افول کنه
اساسا بعد از تیم آرمانی سال ۱۳۷۶ ما دیگه به اونومعنا ستاره ای نداشتیم و نداریم.
فوتبال دیگه فوتبال ماقبل اون سالها نیست.چراکه مبتنی بر پوله نه چیز ديگه.
هرجاهم که پول بیاد فساد هم بیشتر میشه.
از طرفی اصلا اولویت کشور نه فوتباله...نه توسعه....نه رفاه اقتصادی....نه توجه به مردم .... نه تخصص...
و در اینگونه حکمرانی شاهد هیچ پیشرفتی نخواهیم بود ...همانطور که در شاخصها ی رفاهی،درآمدی،اخلاقی،فرهنگی،اجتماعی و اقتصادی در حال عقبگرد یا درجا زدنیم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۱۵ ۲۷ بهمن ۱۴۰۲
هر کسی بازیکنی تاریخ مصرفی دارد مخصوصا این فرد که خودش را هم گم کرده و در باشگاه رقیبی هم نمی بیند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۲۷ بهمن ۱۴۰۲
نمیدونم چرا درخشان دست از سر پرسپولیس برنمیداره
Iran (Islamic Republic of)
بهادر
۱۲:۵۳ ۲۷ بهمن ۱۴۰۲
شما که سابقه درخشانی دارید راه را نشونشون بدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۲۷ بهمن ۱۴۰۲
بیرانوند عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۲۷ بهمن ۱۴۰۲
بنظر من اوسمار باید اخراج کنن و رسول خطیبی یا خداداد عزیزی رو مربی پرسپولیس کنن بیرانوندم باید بذارن ذخیره و کنعانی زایدگان رو دروازه بان بذارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۲۷ بهمن ۱۴۰۲
آقا ، بیخیال عزیزی بشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۲۷ بهمن ۱۴۰۲
چهار چوب شناس کم داریم که از هر فاصله ای به چهار چوب دروازه شلیک کند قبلاً علی دایی بود الآن قایدی کمی این خصوصیات را دارد
Iran (Islamic Republic of)
اهالی بره ره
۱۱:۴۵ ۲۷ بهمن ۱۴۰۲
اگر بعضی داورند نبودند زودتر ازاین افول کرده بود ، وای بروزی VAR به معنای واقعی آن(کمک داوران varبدون حب و بغض عمل کنند) آنموقع معلوم میشود علی بیرو چند مرده حلاج است !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۲۷ بهمن ۱۴۰۲
حرف مفت نزن پیش میاد ما کلان مشکل گل زدن داریم
United States of America
ناشناس
۱۳:۲۹ ۲۷ بهمن ۱۴۰۲
var بود كه پنالتي پرسپوليس گرفته مي شد ... ضمنا هر دروازه باني اوج و فرود داره و بيرانوند هم از اين قاعده مستثني نيست .... بيرانوند همون دروازه بانيه كه وقتي در بازي انگلستان مصدوم شد جانشينش 6 گل خورد.
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۰:۵۵ ۲۷ بهمن ۱۴۰۲
انگار فقط بیرانوند این جوری گل خورده
کلا اعتدال تو قضاوت وجود نداره یا ازین ور بوم افتادیم یا ازون ور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۲۷ بهمن ۱۴۰۲
احسنت وقتی ی نفر اشتباه میکنه نباید همه بهش حمله ور شوند. جرا ایقد بد بازی میکنن. هر دروازه بانی گل میخوره پس نقش بقیه جیه مهاجما جرا ایقد ضعیف هستن باید جبران کنن یا نه؟
آخرین اخبار