امام جمعه مهاباد گفت: شورای نگهبان برای افزایش مشارکت مردم، در تایید صلاحیت داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سعه صدر بیشتری داشته باشد.

ماموستا عبدالسلام امامی امام جمعه مهاباد در خطبه نماز جمعه این هفته، گفت: ایران اسلامی در آستانه یکی از تاریخی‌ترین رویداد‌های مهم قرار دارد و لازم است شورای نگهبان برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات ۱۱ اسفند ماه، وضعیت تعدادی از داوطلبانی که از جایگاه مردمی برخوردار هستند و هنوز تایید صلاحیت نشدند با سعه صدر بیشتری بررسی کند.

وی اضافه کرد: در صورتی که مردم از بین لیست داوطلبان تایید صلاحیت شده، اسامی افرادی را که مورد اعتماد بیشتر مردم هستند پیدا کنند، مشارکت بیشتری در این انتخابات خواهند داشت و در روز رای گیری در پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند.

امام جمعه مهاباد با بیان اینکه تعداد افراد تایید صلاحیت شده توسط شورای نگهبان بیشتر از ادوار گذشته است، در ادامه گفت: هر چقدر تعداد افراد و سلایق مختلف در لیست تایید صلاحیت شده‌ها بیشتر باشد افراد بیشتری تمایل به مشارکت در انتخابات خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه در این اسلام شرایط قبول مسوولیت بسیار سخت است افزود: افرادی که در این انتخابات به عنوان نماینده مردم انتخاب می‌شوند، مسئولیت بسیار سنگینی بر گردن دارند و باید در پیشگاه خداوند و حفظ امانت مردم جوابگو باشند.

مام‌وستا امامی با اشاره به جنگ غزه و کشتار بیش از ۲۸ هزار نفر، افزود: سران کشور‌های اسلامی نباید نسبت به ظلمی که در حال رخ دادن است بی تفاوت باشند و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین بایداقدام عملی صورت گیرد.

وی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی با استفاده از تجهیزات و امکانات نظامی پیشرفته خانه و کاشانه مردم فلسطین را تخریب می‌کنند و زنان و کودکان بیگناه را به شهادت می‌رساند و هنگامی که با هجمه‌ها و مخالفت‌های مردم در کشور‌های مختلف روبرو می‌شود وعده بازسازی خانه‌ها را می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.