مردم برای استفاده از اعتبار کالابرگ الکترونیکی عجله نکنند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: مردم برای خرید از یارانه تشویقی طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی عجله نکنند، چرا که تا هفدهم هر ماه فرصت برای انجام این کار دارند.

 خلیل احمد سلامی گفت: به منظور ارتقای سلامت خانواده‌ها و کمک به دهک‌های پایین جامعه، دولت سیزدهم با مسئولیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طرح کالابرگ الکترونیکی را اجرا کرد.
وی افزود: در طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی که از ۱۷ بهمن آغاز شده و تا ۱۷ اردیبهشت اجرا می شود، دهک‌های اول تا هفتم یارانه بگیر می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های مجری این طرح، از ۱۱ قلم کالای مشمول خریداری و بهره‌مند شوند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه اجبار به خرید برند خاص در طرح کالا برگ الکترونیکی تخلف است و با فروشگاه های متخلف برخورد می شود، ادامه داد: طی دو روز اخیر تعدادی از ترمینال‌های فروشگاه‌های خرد که فروش مغایر با ضوابط اجرایی طرح فجرانه را داشته اند، از سوی سامانه شرکت پشتیبان، غیر فعال شده است.
سلامی افزود: همچنین شهروندان بطور جد از سپردن کارت سرپرست یارانه خانوار به فروشگاهها و دریافت اقلام در روز یا با چند ساعت تأخیر خودداری کنند.
وی گفت: همکاران ما در مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی نظارت بر عملکرد فروشگاه‌ها را در سطح استان بطور مستمر دنبال می‌کنند. 
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از شهروندان خواست برنامه کاربردی "شما" را نصب کنند تا نزدیکترین فروشگاه‌های مجری طرح کالابرگ الکترونیکی را به آنها نشان دهد.
 سلامی یادآور شد: مردم می‌توانند همچنان یارانه نقدی خود را دریافت کنند و خرید یا عدم خرید کالابرگ در این طرح هیچگونه ارتباطی با واریز یارانه ۳۰۰ و یا ۴۰۰ هزار تومانی خانوار در موعد مقرر ماهیانه ندارد.
وی تأکید کرد: هیچگونه پیامی حاوی لینک یا درگاه پرداخت برای مشمولین طرح ارسال نمی شود، بنابراين لازم است شهروندان مراقب پیامهای جعلی باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار