فرشاد طهماسبی مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: براساس برنامهریزی انجام شده ۵۳ نفر از مدیران کل دستگاههای اجرایی استان به همراه کارشناسان و معاونان خود در میز ارتباطات مردمی پاسخگوی سوالها و مطالبههای مردم استان شدند.
وی افزود: بیشترین درخواستهای مردم در خصوص اشتغال، وام، مسکن، شکایت از دستگاههای اجرایی و شهرداریها است.
طهماسبی اضافه کرد: از اول سال تاکنون این بیست و پنجمین میز ارتباطات مردمی در این استان است که با هدف خدمترسانی و شنیدن صدای مردم از سوی دستگاههای اجرایی در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد برپا شده است.
بیشتر بخوانید
وی با بیان اینکه برپایی میز ارتباطات مردمی هر هفته در مصلایهای نماز جمعه موجب باعث افزایش رضایتمندی مردم از عملکرد مسئولان شده، گفت: میز ارتباطات مردمی با حضور مدیران استانی برای رفع مشکلات مردم به صورت چهرهبهچهره، مستقیم و بیواسطه برگزار میشود تا مطالبهها و درخواستهای مردم پیگیری و برطرف شود.
طهماسبی بیان داشت: همچنین حضور مدیران در سامانه ارتباطی مردم و دولت (سامد) از دیگر راههای برقراری ارتباط نزدیک بین مردم و مسئولان چهارمحال و بختیاری است که بهطور مستمر انجام میشود.