معاون سیاسی استاندار:

۶ داوطلب مجلس در استان بوشهر درخواست تغییر حوزه داده‌اند

معاون سیاسی استاندار بوشهر گفت: از مجموع ۱۵۸ نفر تایید صلاحیت داوطلب مجلس شورای اسلامی ۶ نفر درخواست تغییر حوزه انتخابیه خود را به ستاد انتخابات ارائه کرده‌اند.

اکبر پورات معاون سیاسی استاندار بوشهر با همراهی عباس مطاف مدیر کل روابط عمومی استانداری بوشهر با حضور در صدا و سیمای مرکز استان، از مراحل مختلف ضبط برنامه مناظره نامزد‌های انتخاباتی بازدید و پیشنهادات لازم را برای افزایش سطح کیفی برنامه ارائه کرد.

معاون سیاسی استاندار بوشهر در این بازدید با تقدیر از اقدامات صدا و سیما در ایجاد فضای انتخاباتی سالم و پرشور اظهار داشت: تهیه و تدوین ۳۰ برنامه در حوزه سیما و تولید ۳۰ برنامه در رادیوبوشهر در زمینه انتخابات از این اقدامات است.

پورات گفت: در خبر نیز برنامه‌های مختلفی در قالب ۲۰ ویژه برنامه انتخاباتی تهیه شده که در حال پخش است.

معاون سیاسی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: یکی از برنامه‌های مهم، مناظره بین نامزد‌های انتخاباتی مجلس است که ظرفیت برابری برای کاندیدا‌های مجلس فراهم شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر با قدردانی از فعالیت‌های صدا و سیما ابراز داشت: یکی از ابتکارات مهم صداوسیما راه‌اندازی کانال‌های تبلیغاتی برای کاندیدا‌های نمایندگی مجلس شورای اسلامی است که جای سپاس دارد.

وی اضافه کرد: از تمام توان و ظرفیت موجود برای ایجاد فضای انتخاباتی سالم و پرشور در چهار حوزه انتخابیه بهره می‌بریم.

معاون سیاسی استاندار بوشهر گفت: از مجموع ۲۶۴ داوطلب مجلس شورای اسلامی در ۴ حوزه انتخابیه استان بوشهر، ۱۵۸ نفر تایید صلاحیت شدند و ۶ نفر نیز درخواست تغییر حوزه انتخابیه خود را به ستاد انتخابات ارائه کرده اند.

پورات تصریح کرد: مجلس قوی زمینه ساز ایران قوی است و به فضل الهی شاهد انتخاباتی سالم و پرشور و مجلسی مقتدر خواهیم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.