رونمایی مجموعه شعر دویدن به دنبال باد در همدان

در مراسمی مجموعه شعر دویدن به دنبال باد نوشته سیدمهدی موسوی‌فاخر رونمایی شد.

مسعود ویژه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در مراسم رونمایی از کتاب مجموعه شعر «دویدن به دنبال باد» گفت: با توجه به اینکه ارتباط شاعر با عالم معنا در سرودن شعر مهم است بنابراین موجب ماندگاری و ارزشمندی شعر هم می‌شود.

کتاب شعر «دویدن به دنبال باد» مجموعه اشعار شاعر همدانی سیدمهدی موسوی متخلص به فاخر همدانی در ١٣۶ صفحه و توسط انتشارات هنر رسانه اردی‌بهشت در هزار نسخه روانه بازار شد.

سید مهدی موسوی اولین روز اردیبهشت سال ١٣٣٨ در همدان متولد شد، او دانش آموخته رشته فلسفه از دانشگاه تهران است که از ۱۳ سالگی سرایش شعر را آغاز کرد و اولین شعرهایش در سال ١٣۵۵ در مجله جوانان به چاپ رسید.

سیدمهدی موسوی متخلص به فاخر همدانی از اعضای مؤسس انجمن ادبی میلاد همدان در سال ۱۳۵۹ و مؤسس انجمن ادبی مهر دانش آموزی در سال ١٣٨١ است.

مجموع شعر موسم چشم‌ها، کودکانه یک مسافر، دلم برای پرندگان تنگ است، پرواز‌ها و فاصله‌ها، دویدن به دنبال باد از این نویسنده همدانی به چاپ رسید و کتاب‌های دیگری مانند نقد‌های بی‌عیار (نگاهی به شعر سهراب سپهری و باباطاهر همدانی)، یک خاک ریز غزل (گزینش شعر‌های جشنواره دفاع مقدس استان همدان)، مدرسه آفتاب (نکوداشت مدیر مدرسه راهنمایی علمی)، بوی خاک می‌دادند (گزینش شعر‌های جشنواره دفاع مقدس استان همدان) در سایه صمیمی خلوت از دیگر آثار چاپ شده و در سایه صمیمی خلوت و به روایت باران نیز دو اثر آماده چاپ از اوست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.