عمیدی با اشاره به ساخت ۸۲ کیلومتر راه از مصوبات سفررییس جمهور در شاهرود و میامی، گفت: ۵۷ درصد از تعهدات مصوب دور اول سفر در حوزه راه و شهرسازی شرق استان محقق شده است.

عمیدی مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان گفت: ساخت ۱۴۵ کیلومتر راه و یک تقاطع غیرهمسطح در محورهای شاهرود و میامی جزء مصوبات دور اول سفر رییس جمهور به استان سمنان است.

وی با بیان اینکه طرح احداث باند جدید محور عباس آباد - کاهک در شهرستان میامی در دست اجرا است، ابراز کرد: این طرح با اعتباری بالغ بر یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به طول ۲۵ کیلومتر با ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی در اسفند ۱۴۰۰ به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه اجرای طرح ساخت مجتمع فرهنگی شاهرود با اعتبار ۲۸۰ میلیارد ریال، ۱۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ابراز کرد: طرح تکمیل محور شاهرود - آزادشهر و ساخت یک تقاطع غیرهمسطح با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به طول ۵۶ کیلومتر، ۸۰ درصد پیشرفت در ساخت دارد و تاکنون ۴۲ کیلومتر تکمیل شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان با اشاره به اینکه ساخت محور بیارجمند - بردسکن با اعتباری بالغ بر ۲۸۰ میلیارد ریال در دست اجرا است، افزود: این طرح به طول ۱۰ کیلومتر، ۶۵ درصد پیشرفت دارد و تاکنون بیش از ۶ و نیم کیلومتر بهره‌برداری شده است.

وی به طرح احداث محور میامی - جیلان - کلاته خیج با اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیارد ریال اشاره کرد و گفت: اجرای این طرح ۵۴ کیلومتری با ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است و تاکنون ۱۰ کیلومتر از آن افتتاح شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.