رژیم صهیونیستی باز هم زندان مروان البرغوثی را تغییر داد

رژیم صهیونیستی بار دیگر مروان البرغوثی، اسیر فلسطینی را از سلول انفرادی‌اش در زندان «ریمونیم» به سلول انفرادی در زندان «الرمله» منتقل کرد.

قدوره فارس، رئیس هیات امور اسرا و آزادگان فلسطینی امروز یکشنبه در بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد که مدیریت زندان‌های رژیم صهیونیستی مروان البرغوثی، اسیر فلسطینی را از سلول انفرادی‌اش در زندان «ریمونیم» به سول انفرادی در زندان «الرمله» منتقل کرد.

قدوره فارس در ادامه اظهار کرد: انتقال البرغوثی پس از اظهارات اخیر ایتامار بن گویر (چهره افراطی و وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی) درباره حبس او در انفرادی انجام شد و از نظر من تلاش دیگری برای عرض اندام مقابل افکار عمومی «اسرائیل» است به ویژه که این اظهارات پس از گذشت حدود دو ماه از انتقال او از زندان «عوفر» به سلول انفرادی در «ایالون-الرمله» و پس از آن به سلولی انفرادی در زندان «ریمونیم» انجام شد.

رئیس هیات امور اسرا و آزادگان فلسطینی گفت: عملیات گسترده نقل‌وانتقال، انزوای گروهی و سلول انفرادی که مسوولان رژیم اشغالگر در پیش گرفتند، در کنار شکنجه‌های برنامه‌ریزی شده، همگی در چارچوب تشدید تنش علیه تمامی اسرا از هفت اکتبر به بعد و نیز رهبران جنبش ملی اسیر آغاز شد.

او افزود: انتقال مکرر البرغوثی به سلول‌های انفرادی در کنار ممنوعین وکلایش از دیدار با او، نگرانی جدی را درباره جانش ایجاد می‌کند به ویژه که این مساله با اقدامات تحریک‌آمیز مستقیم و مستمر علیه او در رسانه‌های رژیم صهیونیستی همراه است.

به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای رای الیوم، فارس در ادامه تاکید کرد: حبس در سلول انفرادی، شکنجه و آزار و اذیت البرغوثی هرگز به عزم و اراده راسخ او برای تحقق آزادی و تعیین سرنوشت آسیبی نخواهد زد.

رئیس هیات امور اسرا و آزادگان فلسطینی در پایان نیز از نهاد‌های بین‌المللی و مسئولان داخلی مربوطه خواست به مسئولیت‌های خود متعهد بود و در بازدید از زندان‌ها شتاب ورزیده و تمامی اقدامات و موارد بی‌سابقه نقض حقوق اسرا را متوقف کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۷ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
فقط خدا باید رژیم صهیونیستی رو مرگ بده
ان شاء الله ایشون زنده می مونه و آزاد می شه
آخرین اخبار