رضوان و حسین آباد کالپوش در شهرستان میامی بیشترین بارش‌های شبانه‌روز گذشته را در استان سمنان به میزان ۳۵ سانتیمتر برف و ۴۵ میلیمتر باران ثبت کردند.

در ۲۴ ساعت گذشته در حسین آباد کالپوش ۳۵ سانتیمتر برف و ۴۵ میلیمتر باران و در رضوان ۲۵ سانتیمتر برف و ۴۲ میلیمتر باران بارید.

شهرستان میامی همچنان بیشترین بارش‌های شبانه‌روز گذشته را به خود اختصاص داده است به طوری که در حق‌الخواجه هشت و در نردین هفت سانتیمتر بارش برف ثبت شد و پس از این شهرها، تاش در شهرستان شاهرود با پنج سانتیمتر، بیشترین بارش برف را ثبت کرد.

بارندگی‌ها در دیگر نقاط استان سمنان نیز به گونه‌ای بود که در سرخه هفت، در حق‌الخواجه پنج و در تاش شاهرود پنج میلیمتر باران بارید.

هواشناسی تنش دمایی تا ۱۲ درجه سانتیگراد کاهش برای استان سمنان پیش‌بینی کرده بود؛ به طوری که در ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای رضوان به ۶ درجه سانتیگراد زیرصفر رسید. گرمسار نیز با ۱۵ درجه گرمترین نقطه در استان سمنان بود.

هواشناسی استان سمنان برای روز‌های پنجشنبه تا شامگاه دوشنبه هشدار سطح زرد و هشدار سطح نارنجی هواشناسی کشاورزی اعلام کرده بود و سامانه ناپایدار جوی امروز از استان خارج می‌شود.

ناپایداری جوی و بارش‌ها به گونه‌ای بود که فرمانداری میامی مدارس منطقه کالپوش را برای امروز غیرحضوری اعلام کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.