حماسه ۸ سال دفاع مقدس باید به نسل جوان معرفی شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: خدمت شبانه روزی و جهادی در راهیان نور مدال نوکری و افتخار دستگاه های اجرایی و خدمت رسان است.

محمد خانچی معاون هماهنگی امور استانداری خوزستان امروز در جلسه قرارگاه راهیان نور با اشاره به اهمیت و جایگاه و اهمیت راهیان نور در نظام مقدس اسلامی، گفت: باید حماسه‌ شگفت‌آور ۸ سال دفاع مقدس که ملت ایران توانست با دست خالی و با توکل بر خدا در برابر یک تهاجم گسترده‌ی بین‌المللی بایستد و موفق و پیروز بیرون بیاید، برای نسل جوان کنونی و نسل های آینده شناسانده شود تا آن ها با شناخت عظمت و توانایی های این ملت، راه گذشتگان را با احساس امید و عزت ادامه دهند. 

او در ادامه با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص برکات برپایی اردوهای راهیان نور و نگاه دولت مردمی و خدمتگزار به مقوله راهیان‌نور افزود: بی شک برپایی زیارت راهیان نور یک مقوله‌ روایت پیشرفت نظام مقدس جمهوری است و باید تلاش کرد این رویداد با کمترین نواقص و کمبودها در سال جاری برپا شود و تمام دستگاه های اجرایی بصورت جهادگونه و شبانه روزی پای کار برگزاری با شکوه این رویداد مهم و عظیم باشند.

خانچی در پایان از شرکت ها‌ و صنایع بزرگ معین مناطق عملیاتی خواست که به طور جدی و‌ مستمر با هماهنگی با قرارگاه راهیان نور در جهت رفع مشکلات و مسائل یادمان های شهدا اقدامات لازم را انجام دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.