اردشیر امینی اظهار کرد: خودرو پژو پارس به لحاظ کیفیت و کمیت خودرویی است که برنامه ریزی شده بود به دلیل ملاحظات خاص که یکی از آنها قدیمی بودن پلتفرم آن است به صورت محدود تولید و تا پایان امسال نیز (خط تولید) متوقف شود.
وی با بیان اینکه میزان ثبت نام برای پژو پارس در سامانه فروش یکپارچه، متناسب با میزان توانایی شرکت ایران خودرو نبوده است، افزود: بیش از ۲۴۶ هزار نفر برای پژو پارس در سامانه خرید ثبت نام کرده اند در حالی که این شرکت توانایی تولید و تحویل به ۱۱۸ هزار نفر را تا پایان امسال داراست.
قائم مقام مدیرعامل در بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش شرکت ایران خودرو ادامه داد: این شرکت در راستای مشتری مداری و احترام به مردم مکاتباتی را با مسوولان ذیربط انجام داده است که اگر این مجوز صادر شود تولید خودرو تا زمان تحویل آخرین سفارش ثبت نام شده ادامه پیدا خواهد کرد.
امینی با یادآوری ملاحظات دولت در خصوص توقف خط تولید پژو پارس به دلیل ایمنی پایین آن گفت: اگر تصمیم توقف تولید این خودرو نهایی شود، تولید آن تا پایان امسال ادامه و سپس متوقف خواهد شد.
وی گفت: در چنین شرایطی شرکت ایران خودرو در راستای مشتری مداری، یک خودرو نزدیک به پژو پارس را که سورن ایکس یو پی بوده و دارای ایمنی بالاتری است به مشتریان خود تحویل خواهد داد و تفاوت قیمت را نیز به صورت اقساطی خواهد گرفت تا ضمن آنکه مشتری خودرو بهتری می گیرد؛ فشار مالی کمتری متحمل شود.
تولید بیش از ۵۸۰ هزار دستگاه خودرو تا پایان امسال
قائم مقام مدیرعامل در بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش شرکت ایران خودرو ادامه داد: هدف گذاری شرکت ایران خودرو تولید بیش از ۵۸۰ هزار دستگاه خودرو تا پایان امسال است که این رقم در مقایسه با سال گذشته ۲ درصد افزایش را نشان میدهد.
وی هدف ایران خودرو را تمرکز بر روی ارتقای کیفیت و کنترل قیمت و اجابت درخواست مردم در کوتاه ترین زمان ممکن عنوان کرد و افزود: امروز جامعه به دنبال یک سفر جامع است یعنی مایل است مشتری از زمانی که یک خودرو را خریداری می کند تا زمانی که نیاز به تعمیر و نگهداری و اسقاط پیدا کرده و خودرو جدیدی جایگزین آن می شود؛ به صورت یکپارچه توسط یک سازمان صورت گیرد.
امینی در زمینه اقدامات انجام شده در شرکت ایران خودرو برای ارتقای کیفیت خودروهای تولیدی نیز گفت: به دلیل شرایط تحریم ناچاریم از پلتفرم قدیمی استفاده کنیم و چون شرکت های خودروساز اروپایی از جمله پژو که با ایران خودرو مشارکت داشتند ارتباط خود را به یکباره قطع کردند، سرمایه گذاری و تامین منابع انسانی دوجانبه در این زمینه معطل مانده است.
قائم مقام مدیرعامل در بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش شرکت ایران خودرو یادآور شد: در چنین شرایطی که با واسطه ها مواجهیم، چون در قطعه سازی و تامین دانش فنی ما واسطه دخیل می شود، کنترل کیفیت سخت شده؛ از این رو بعضا خودروهای تولیدی در تامین قطعه دچار کاهش کیفیت میشود.
وی تاکید کرد: برای حل این مشکل به دنبال آن هستیم که تامین کنندگان قطعه برای تولید یک خودرو را به صورتی پایش کنیم که یک خودرو با کیفیت و مقبول را تولید و تحویل مشتری دهیم.
ارتقای کیفیت با تولید خودرو ملی امکان پذیر است
وی با بیان اینکه شرکت ایران خودرو به دنبال آن است که داخلی سازی یک خودرو را از صفر تا صد انجام دهد تا کنترل کیفیت در آن اتفاق بیفتد اضافه کرد: وقتی دچار تحریم می شویم پلتفرم باید تغییر کند و وقتی این اتفاق می افتد دچار یک خلاء در تولید می شویم که باید سریعا جایگزین شود.
امینی ادامه داد: در همین راستا دستیابی به یک خودرو ملی از اهمیت فراوانی برخوردار است و بر همین اساس هفته گذشته خودرو "ری را " ( K۱۲۵ ) که از صفر تا صد داخلی سازی شده و توسط متخصصان ایران خودرو تولید شده است، رونمایی شد.
وی با بیان اینکه ارتقای کیفیت مقوله ای است که میتواند روی توانمندی خودمان محقق شود افزود: وقتی روی توانمندی سایر کشورها حساب باز میکنیم اگر توقف و خلاء ایجاد شود آن مشکل به ما ارتباط پیدا می کند در حالی که دلیل واقعی آن به بدعهدی شرکت تامین کننده قطعه و شرکای تجاری است.
کی قراره الویت های زمستون رو بدهند؟؟؟
واقعا درحق مردم ظلم میکنن.
فوق العاده اس...
ملت ایران هرچی بیشترخودروی آشغال سواربشن بیشترضررمیکنن ""
حالا حکایت پژو ست 800کیلو اهن پلاستیک 700.ملیون
تمام دنا های معمولی هم شده دنا شش دنده ef7p با قیمت ۵۵۰ میلیون که با دنا ۳۷۰ تومنی خیلی فاصله داره
از کجا بیارن ؟
این فیلم سیانسا نقش پلیس خوب و بد بازی کردن ارگان ها و پاس کاری افراد ثبت نامی به اينطرف اون طرفه
افرادی که اسفند پارسال برنامه فروش دادند بدون اینکه جزئیات از تعداد و نوع خودرو قیمت حالا باید تاوان پس بدهند به ملتی که یکسال علاف شدند این مابه تفاوت قیمتی رو از جیب مبارک پرداخت کنند،
یا سود 100 میلیون مسدودی افراد رو به بجای دو ماه به مدت یکسال پرداخت کنند،
به جاش چینی خودرو و........
هم خودش ویران است
هم زندگی ما ثبت نام کنندگان در سامانه یکپارچه را ویران کرده
جالبه حتی در مورد بعضی از ثبت نام کنندگان در سامانه یکپارچه را که نوبت آنها به سال ۱۴۰۳ افتاده بود را از محل ظرفیتهای خالی تارا در سال ۱۴۰۲ جایگزین کرد ولی الان ماشین تارا را به ما نمیدهد.اف بر شما که چقدر به ما و خانواده های ما ضرر زدید و سرمایه های کوچک خانواده ما را نابود کردید و هیچ کس هم نیست از ما دفاع کند.چوب خدا صدا ندارد!
همه ام از ۴۶۰ تا ۶۳۰میلیون
الان داره تمام کسانیکه در سامانه ثبت نام کردند مجبور به انتخاب این ماشینها میکند
راه حل وزارت صمت دولت شورای رقابت و خودروساز برا افزایش قیمت بعد اینکه یکبار فروردین ۱۴۰۲ام افزایش دادند
التماس تفکر
اجبار به تغییر شاهین دستی به اتومات ۶۵۰میلیونی
اجبار به تغییر تارا ۳۹۰تومانی به ۵۸۰میلیونی
اجبارا به خرید رانا و ۲۰۷ ۳۵۰ میلیونی به ۴۹۰
چرا وزیر سکوت کرده است چرا دادستان حرفی نمیزند ورا قوه قضائیه چیزی نمیگه
علنا زورگیری در روز روشن است
انگار شما خواب تشریف داری و نمیدونی ایران خودرو و سایپا دو شرکت دولتی هستند و منبع درآمد دولت و تمامی گرانی خودرو توسط دولت چه قبلی و چه فعلی و چه آینده انجام میشود. تمام گرانی خودرو با خود دولت است.