شاه محمدی: پرسپولیس بدون تماشاگرانش ابهت ندارد/ ثبت نشدن قرارداد ها نشان از ضعف مدیریت دارد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرخپوشان در صورتی که تماشاگر نداشته باشند ۵۰ درصد از آن ابهتشان کم می‌شود.

جمشید شاه محمدی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت سرخپوشان اظهار کرد: من در تعجب هستم که بازیکنانی که جدب شده اند باشگاه نمی‌دانست که نمی‌تواند از آن‌ها استفاده کند و برنامه ریزی شان غلط است. فکر نمی‌کنم پرسپولیس شرایط خوبی داشته باشد مگر اینکه به بازی برگردند به خصوص ملی پوشان که از لحاظ روحی و روانی خیلی خراب بودند.

شاه محمدی درباره بازی پرسپولیس برابر تراکتور را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: بازی سختی است. تیم پرسپولیس در صورتی که تماشاگر نداشته باشد ۵۰ درصد از آن ابهتش کم می‌شود. من فکر می‌کنم بازی سنگینی با تراکتور دارند، چون این تیم تبریزی یار خوب گرفته است و نسبت به تیم‌های دیگر دارد خوب خرج می‌کند و نتیجه هم می‌گیرد. تیمی مانند پرسپولیس که خرج نکند ضرر می‌کند.

او درباره اینکه نخستین تجربه سرمربیگری اوسمار را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: من از روز اول گفتم که اوسمار در حد و اندازه‌های پرسپولیس نیست، اما مدیران باشگاه  از بین بد و بدتر، بد را انتخاب کردند، چون کسی نمی‌آمد پرسپولیس را با این شرایط تحویل بگیرد. اگر کسی هم می‌خواستند از بیرون بیاورند باید پول می‌دادند، اما این‌ها پول نمی‌دهند. در نبودن مربی، اوسمار از همه شان بهتر است.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه عملکرد بیرانوند را چطور ارزیابی می‌کند، بیان کرد: بیرانوند گلر خوبی است، اما از لحاظ روحی و روانی بعد از جام ملت‌های آسیا دچار افت شده است. من فکر می‌کنم باید به ملی پوشان کمک کنیم و اگر بیرانوند گل بدی را خورد به خاطر جایگیری اش بود، اما او چندین توپ برای پرسپولیس گرفته است. به نظرم بیرانوند و ملی پوشان دیگر آینده خوبی دارند، اما ما داریم روی اعصاب آن‌ها می‌رویم و همین طور روحیه شان خراب است و ما هم  از آن‌ها صحبت کنیم بدتر می‌شوند.

شاه محمدی درباره درگیری کنعانی زادگان با هواداران آلومینیوم اراک گفت: من مقصر اصلی را هیئت فوتبال استان اراک  و کسانی که مدعی هستند امنیت را ایجاد کردند می‌دانم. در کجای دنیا وجود دارد که آن قدر تماشاچی به بازیکن نزدیک باشد. بازیکن هم باید خودش را کنترل کند، اما تا چه زمانی این کار را انجام بدهد. صددرصد حرفی زدند که کنعانی زادگان از کوره در رفته است.

او درباره اینکه از کنعانی زادگان ملی پوش پرسپولیس انتظار می‌رفت تا درگیر نشود، گفت: زمانی که بازیکن تحت فشار باشد و همه علیه آن بازیکن صحبت کنند، او هم عکس العمل نشان می‌دهد. البته کنعانی زادگان باید خودش را کنترل می‌کرد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه به نظرش بازیکنان جدید برابر تیم تراکتور بازی می‌کنند، گفت: ضعف مدیریت باشگاه پرسپولیس است. مدیران باشگاه نمی‌دانستند که به دارایی بدهکار هستند. اول باید بدهی شان را می‌دادند و بعد بازیکن جذب می‌کردند. این بازیکنان هم می‌روند از پرسپولیس شکایت می‌کنند و دوباره بدهکار می‌شویم. من فکر می‌کنم یکسری افراد در باشگاه پرسپولیس کار می‌کنند که در حد و اندازه‌های این باشگاه نیستند.  

او درباره اینکه تیم پرسپولیس می‌تواند به بازی‌ها برگردد، گفت: صددرصد تیم پرسپولیس برمی گردد، چون همیشه این تیم جزو تیم‌های اول و دوم بوده است. به نظرم هوادار، پیشکسوتان و باشگاه باید به این تیم کمک کنند و هیچ کس  دیگری نمی‌تواند کمکی کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اهالی بره ره
۱۳:۴۵ ۰۲ اسفند ۱۴۰۲
حمتا منظور ایشان پرسپولیس بدون تماشاگر ، مانند شیر بدون یالُ ،دمُ ،کوپالُ ، پشم و پُت می باشد
Iran (Islamic Republic of)
یک لنگی
۱۴:۳۳ ۰۲ اسفند ۱۴۰۲
به زبان ساده شیر واجبی کشیده :
آخرین اخبار