اراذل و اوباش منطقه صادقیه تهران دستگیر شدند

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران از شناسایی و دستگیری ۲ نفر از اراذل و اوباش که اقدام به رعب و وحشت با سلاح سرد در غرب تهران کرده بودند، خبر داد.

سرگرد محمد زیدی گفت: روز گذشته ماموران پایگاه دوم سازمان اطلاعات پلیس تهران خبری را در خصوص دستگیری اراذل و اوباش که با سلاح سرد اقدام به تخریب و رعب و وحشت محله صادقیه کرده بودند، دریافت که بلافاصله پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی مشخص شد عاملان این تخریب از اراذل و اوباش‌های منطقه بوده که اقدام به تخریب ۲ خودرو پارک شده کرده اند. 

زیدی خاطر نشان کرد: ماموران پلیس اطلاعات پس از دریافت گزارش موصوف، به صورت ویژه پیگیر اراذل و اوباش شدند و پس از اخذ دستور قضائی و بازبینی دوربین‌های مداربسته محل و شناسایی افراد در یک عملیات اطلاعاتی اقدام به دستگیری آنان در مخفیگاهشان کردند. 

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس اطلاعات تهران با اشاره به اینکه پس از دستگیری اراذل و اوباش از آنان تعدادی سلاح سرد کشف شد تصریح کرد: خسارات وارده به خودرو‌ها حدود ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده و همچنین متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

سرگرد زیدی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا قربانزاده
۰۵:۴۶ ۱۰ اسفند ۱۴۰۲
اینا که عکسشون رو گذاشتید که جوجه هستند
آخرین اخبار