برپایی موکب‌هایی از ۵ قاره جهان در مسیر مسجد مقدس جمکران

دبیر ستاد مردمی اجتماعات مهدوی از برپایی موکب هایی با حضور ملیت‌های مختلف از پنج قاره در مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) در نیمه شعبان خبر داد.

میثم غفوری،دبیر ستاد مردمی اجتماعات مهدوی بااشاره به برپایی بیش از ۴۵۰ موکب در بلوار پیامبر اعظم (ص) حد فاصل حرم حضرت معصومه (س) تا مسجد مقدس جمکران گفت: از ابتدای ماه شعبان ۲۲ بهمن مقدمات برپایی ۴۵۰ موکب پذیرایی، فرهنگی، خدماتی و... در بلوار پیامبر اعظم فراهم شده و این موکب‌ها از ۱۳ شعبان (۴ بهمن) خدمت رسانی خود را به محبان، ولی عصر آغاز می‌کند.

وی گفت: ۳۰۰ موکب نیز در سطح شهر برای پذیرایی و اسکان زائران و مسافران در نیمه شعبان در نظر گرفته شده و مسافران در منازل، مساجد و حسینیه‌های سطح شهر ساکن خواهند شد.

دبیر ستاد مردمی اجتماعات مهدوی  با عنوان اینکه مسافران و زائران در نیمه شعبان می‌توانند با مراجعه به تارنمای ستاد مردمی اجتماعات مهدوی برای اسکان در موکب‌ها ثبت نام کنند عنوان کرد: خیران، موکبداران و شهروندان قمی که تمایل دارند در مسیر پیاده‌روی به سمت جمکران، موکب برپا کنند و یا در پذیرایی و اسکان مسافران مشارکت داشته باشند، می‌توانند به تارنمای ستاد مردمی اجتماعات مهدوی به نشانی https://۳۱۳ pelak.ir مراجعه و ثبت نام کنند.

دبیر ستاد مردمی اجتماعات مهدوی با اشاره به حضور ملیت‌های مختلف از پنج قاره، گفت: موکب‌های فرهنگی و خدماتی از کشور‌های فرانسه، انگلیس، تایلند، نیجریه، اتحادیه آفریقا، هند، پاکستان، افغانستان، عراق و کشور‌های حاشیه خلیج فارس در مسیر بلوار پیامبراعظم (ص) قم برپا می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار