استاندار خراسان جنوبی گفت: از مجموع ۵ هزار قطعه زمین تأمین شده برای طرح جوانی جمعیت در استان، ۴ هزار و ۱۰۰ واحد مربوط به بیرجند است.

قناعت استاندار خراسان جنوبی در جلسه دیدار مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به الحاق ۲۷۰ هکتار زمین به سایت زعفرانیه بیرجند گفت: در نهایت تلاش‌ها و پیگیری‌ها به نتیجه رسید و دغدغه تأمین زمین طرح جوانی جمعیت در شهر بیرجند رفع شد.

او افزود: در طرح جوانی جمعیت در استان ۵ هزار قطعه زمین تأمین شده که از این تعداد ۴ هزار و ۱۰۰ واحد برای شهروندان بیرجندی و ۹۰۰ واحد هم در شهرستان هاست.

قناعت با بیان اینکه تأکنون در طرح جوانی جمعیت ۱۶ هزار نفر در خراسان جنوبی ثبت نام کرده اند که از این تعداد هفت هزار نفر واجد شرایط شناخته شده‌اند، اظهار کرد: تاکنون زمین هزار و ۸۱۷ متقاضی تخصیص داده شده و امروز هم ۵ هزار قطعه تحویل متقاضیان شده است.

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر تسریع در زمینه ساخت مدرسه در سایت‌های نهضت ملی مسکن گفت: در زمینه خدمات روبنایی نیازمند حمایت هستیم.

او با اشاره به طراحی ۴۸ سایت نهضت ملی مسکن در استان و اینکه این تعداد تا پایان سال به ۵۲ سایت می‌رسد، عنوان کرد: این سایت‌ها به احداث ۲۷ مدرسه نیاز دارد که باید در روند ساخت آن‌ها تسریع شود تا با استقرار مردم، دانش آموزان دچار مشکل نشوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.