عبور کشتی‌های صهیونیست، آمریکایی و انگلیسی از دریای سرخ، خلیج عدن و دریای عمان ممنوع شد

کشتی‌هایی که متعلق به رژیم صهیونیستی، آمریکا یا انگلیس باشند یا پرچم آن‌ها را حمل کنند، از ورود به دریای سرخ، خلیج عدن و دریای عمان منع شدند.

بر اساس بیانیه‌های یک آژانس تحت کنترل جنبش انصارالله یمن که توسط رویترز مشاهده شده، کشتی‌هایی که به صورت کامل یا جزئی متعلق به افراد یا نهاد‌های اسرائیلی باشند از ورود به دریای سرخ، خلیج عدن و دریای عمان منع شده‌اند.

به گزارش رویترز، کشتی‌هایی که حامل پرچم رژیم صهیونیستی باشند نیز شامل این قاعده خواهند شد.

در این بیانیه همچنین گفته شده که عبور کشتی‌های متعلق به افراد یا نهاد‌های آمریکایی، انگلیسی و یا تحت پرچم این دو کشور نیز ممنوع است. 

جنبش انصارالله روز دوشنبه نیز اعلام کرد که یک کشتی باری متعلق به رژیم صهیونیستی را در نزدیکی ورودی دریای سرخ با تعدادی موشک هدف قرار داده است.

علی‌رغم حملات متقابل آمریکا و انگلیس به سایت‌های نظامی متعلق به این جنبش، نیرو‌های انصارالله می‌گویند تا زمانی که ارتش اشغالگر حملات خود را در غزه متوقف نکند به عملیات خود در دریای سرخ ادامه خواهد داد.

عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر انصارالله یمن ساعاتی پیش در انتقاد از بی عملی بسیاری از کشورها در قبال فلسطینیان ساکن غزه، گفت: «اکثر کشورها و حکومت‌ها فقط تماشاچی هستند و برخی از آن‌ها حتی با دشمن همدست شده و از دشمن صهیونیستی به طور پنهانی حمایت می‌کنند».  وی تاکید کرد که هر چه اوضاع انسانی در غزه بدتر می‌شود مسئولیت مسلمانان نیز بیشتر می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۳ ۰۵ اسفند ۱۴۰۲
تمام شیخ نشینان خلیج فارس وکشورهای عربی اگر می خواهند در امنیت و آسایش زندگی کنند به قوانین برادران یمن
عمل کنند در غیر این صورت با صهیونیستها ی وحشی و داعشی همدست هستند وباید تاوان آن را بدهند.
نصرامن الله و فتح قریب
Canada
ع ا ز
۲۲:۵۸ ۰۴ اسفند ۱۴۰۲
درود بیکران به مقاومت و مجاهدین اسلام و مردم یمن ‌که دلیر و شجاعانه در مقابل متجاوزان در دریاها ایستادن و با اقدامات بموقع در دریاها پاسخ دندان شکن به حملات هوای در دریاها میدهند و اگر انگلیس و امریکا شهرهای یمن را بمباران میکنند پاسخ متناسب را در کف دریاها و ناوها و کشتیهای خودشان میگیرند .
Iran (Islamic Republic of)
آزیتا
۰۲:۰۵ ۰۴ اسفند ۱۴۰۲
اگر اینها اهل موسیقی های که که متأسفانه در کشورمان رواج می دهند ،بودند اینهمه رشادت وسربلندی نداشتند . ملت بااشاعه فحشا ء ی که‌ ازسوی دشمنان‌ برما تحمیل می شرمندشده است. این جشنواره‌ های موسیقی آبروی مارا می برد
Iran (Islamic Republic of)
آرش
۰۲:۰۰ ۰۴ اسفند ۱۴۰۲
درود بر مجاهدان دین و دیانت و انسانیت که با همه جور پای دفاع از اسلام و مسلمین ایستاده اند و و شیطان بزرگ را به چالش کشانده اند درود حق تعالی بر این دلاور مردان دوران حاضر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۵ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
دم یمن گرم گرم مرحبا به مردان غیور ودلیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۸ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
دریای سرخ = دریای ممنوعه
آخرین اخبار