ویژه برنامه‌های صدا و سیمای گیلان در روز میلاد موعود

صدا و سیمای گیلان میلاد منجی عالم بشریت، حضرت مهدی موعود (عج) را با تهیه و پخش ویژه برنامه‌های مختلف جشن می‌گیرد.

روابط عمومی صدا و سیمای گیلان اعلام کرد: این مرکز استانی به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان و سالروز میلاد حضرت ولی عصر (عج) برنامه‌های متنوعی تهیه و تدارک دیده است.

معاونت صدا ۲ ویژه برنامه «چشم به راه» به تهیه کنندگی حجت الاسلام محمدزاده و «بهار جان» به تهیه کنندگی امین جعفرزاده را به ترتیب در ۲ نوبت صبح و عصر امروز (یکشنبه ۶ اسفند ماه) پخش می‌کند. 

معاونت سیمای گیلان نیز ویژه برنامه‌های «هشتگ باران» به تهیه کنندگی رحمان قاسمی، «ماه پنهان» به تهیه کنندگی نامدار و جشن مردمی و رونمایی از سرود سلام فرمانده ۳ با عنوان «فرمانده مهدی» در شهرستان لنگرود را به تهیه کنندگی صادق میرزایی در دست تهیه دارد. 

معاونت خبر صدا و سیمای گیلان هم برای تولید یک گزارش ویژه خبری با موضوع انتظار در نیمه شعبان، تولید گزارش‌های خبری این روز در سراسر استان، پوشش و پخش برنامه‌ها و جشن‌های روز نیمه شعبان در سراسر استان و ارسال آن به شبکه‌های سراسری، تولید محتوا با موضوع نیمه شعبان در فضای مجازی و تهیه یک گفتگوی ویژه خبری در خصوص وظایف مسلمانان جهان در زمان انتظار فرج برنامه ریزی کرده است.

همچنین معاونت فضای مجازی این مرکز با تولید و انتشار ۵ عدد پوستر با عنوان انتظار و آشنایی با ظهور، ۲ عدد اینفوگرافی اعمال نیمه شعبان، یک ویدئو کلیپ «منتظران چه کار‌هایی باید انجام دهند»، ۷ استوری موشن «بخشی از اشعار بزرگان در خصوص انتظار» و معرفی برنامه‌های تولیدی مرکز در فضای مجازی و سایت به طور ویژه به نیمه شعبان و میلاد امام زمان (عج) می‌پردازد.

ویژه برنامه‌های صدا و سیمای گیلان در روز میلاد موعود

مطابق تقویم، امروز (یکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲) مصادف با ۱۵ شعبان ۱۴۴۵ هجری قمری؛ سالروز ولادت حضرت مهدی موعود (عج) و تعطیل رسمی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.