جشن واگذاری ۱۰۰۸ قطعه زمین طرح جوانی جمعیت در شهرستان میرجاوه

جشن واگذاری ۱۰۰۸ قطعه زمین طرح جوانی جمعیت با حضور مدیرکل راه وشهرسازی استان درشهرستان میرجاوه برگزار شد.

اکبری مدیرکل راه وشهرسازی استان گفت: در این راستا بر اساس بند ح تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ وزارت راه و شهرسازی موظف است به منظور حمایت از خانواده و تحقق جوانی جمعیت، یک قطعه زمین یا واحد مسکونی رایگان در قالب شرایط مندرج در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به خانوار‌های مشمول اختصاص دهد.
مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: مطابق با آیین نامه ماده چهار قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به خانواده‌هایی که فرزند سوم به بعدشان، پس از ۲۴ مهر ماه ۱۴۰۰ (تاریخ تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) متولد شده باشند، در صورت واجد شرایط بودن زمین یا واحد مسکونی تعلق می‌گیرد.
اکبری تصریح کرد: در مجموع ۶ هزار و ۹۷۳ متقاضی در محدوده شهر‌های زیر پوشش این اداره کل در این طرح اقدام به ثبت نام کردند که با پالایش و بررسی‌های به‌عمل آمده از میان یک‌هزار و ۲۴ متقاضی واجد شرایط تایید نهایی شده که امروز زمین به یک‌هزار و هشت نفر از آنان واگذار شد.
وی با بیان اینکه شهر‌های زابل، هامون، نیمروز و میرجاوه در محدوده شهر‌های زیر پوشش این اداره کل مشمول جوانی جمعیت می‌شوند، خاطر نشان کرد: متقاضیان قانون جوانی جمعیت علاوه بر دریافت زمین ۲۰۰ متری رایگان، برای ساخت آن نیز می‌توانند از تسهیلات پرداختی نهضت ملی مسکن استفاده کنند.
مصاحبه دارد. 
اکبری مدیرکل راه وشهرسازی استان 
مولوی ریگیان پور امام جمعه اهل سنت شهرستان میرجاوه

برچسب ها: اراضی ، جوانی جمعیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار