استاندار همدان گفت: مردم با مشارکت حداکثری و انتخاب نمایندگانی کارآمد و اصلح در شکل‌گیری مجلسی قوی نقش آفرین هستند.

 علیرضا قاسمی فرزاد در همایش تبیینی و تحلیلی چگونگی ورود به انتخابات ۱۱ اسفند که با حضور مدیران دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد، با برشمردن خدمات کادر درمانی در سال‌های اخیر به ویژه دوران کرونا افزود: ایثارگری و خدمت رسانی شما پزشکان، پرستاران و کادر درمان افتخاری فراموش نشدنی است.

او انتخابات را گل سرسبد مردم سالاری دینی در کشور دانست و تأکید کرد: دشمنانی که جنگ اقتصادی را راه انداختند تا با کوچک کردن سفره‌های مردم، انتخابات را تحریم کنند بدانند مردم ما با همه مشکلات پشتیبان نظامشان هستند.

استاندار همدان، انتخاب اصلح را لازمه شکل گیری مجلسی قدرتمند دانست و تصریح کرد: مردم به جامعه پزشکان و کادر درمان اعتقاد و ایمان دارند و می طلبد در این زمینه همه شما عزیزان با جهاد تبیین آگاهی بخشی داشته باشید و افراد برتر را به سایرین معرفی کنید.

قاسمی فرزاد، افراد آشنا به قانون و قانوگزار را لازمه مجلسی مقتدر برشمرد و تاکید کرد: وظیفه نمایندگان قانونگزاری و نظارت براجرای قانون است.

محمدمهدی مجذوبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان هم با اشاره به شور و شوق انتخاباتی در میان کادر درمان گفت: کاردر درمان نیز همزمان با دیگر مردمان استان حصوری پرشور و حداکثری در انتخابات خواهند داشت.

برچسب ها: استانداری ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.