معاون سیاسی استاندار بوشهر:

ستاد و شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در استان بوشهر تشکیل شد

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر با اشاره به تشکیل جلسات تخصصی برای پیشگیری از تخلفات انتخابات در استان بوشهر گفت: برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی، ستاد و شعبه ویژه رسیدگی به این گونه تخلفات در استان تشکیل شده است.

 اکبر پورات در نشست مسئولان اجرایی استان بوشهر با اشاره به گزارش روند اجرایی انتخابات در استان اظهار داشت: در حال حاضر در مرحله تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری هستیم که تا ساعت ۸ صبح پنج‌شنبه ۱۰ اسفندماه ادامه دارد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: بر اساس آمار آگهی شده کاندیدا‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه در حال رقابت هستند که آمار قطعی تعداد نامزد‌های انتخابات مجلس پس از پایان مهلت انصراف که ۷۲ ساعت مانده به آغاز انتخابات است، اعلام می‌شود.

وی افزود: همکاری دستگاه‌های اجرایی در ارائه امکانات خود برای تسهیل تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی و اقدامات خوب و خلاقانه صداوسیما بر کیفیت تبلیغات این دوره از انتخابات افزوده است.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر عنوان کرد: در زمینه پیشگیری از تخلفات انتخابات جلسات منظمی در سطح استان و حوزه‌های انتخابیه پیش‌بینی و برگزار شد که خروجی خوبی داشته است.

وی با بیان اینکه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی، ستاد و شعبه ویژه رسیدگی به اینگونه تخلفات در استان تشکیل شده است، تصریح کرد: نگاه ما در انتخابات پیش رو اجرا مُرّ قانون و رعایت بی‌طرفی است و گزارشات عدم رعایت بی‌طرفی مسئولان مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورت صحت ضمن ارائه تذکر به مراجع مربوطه اعلام شده است.

پورات گفت: در بحث امنیت انتخابات، ستاد امنیت انتخابات استان فعالانه براساس اطلس امنیتی در حال اجرا مأموریت‌های خود است و با همراهی مردم همیشه در صحنه انتخابات پیش‌رو را در امنیت کامل برگزار خواهیم کرد و با همدلی مردم و دستگاه‌های امنیتی برنامه‌های احتمالی دشمنان با هوشیاری خنثی خواهند شد.

معاون سیاسی استاندار بوشهر بیان کرد: همچنین طبق اطلاعیه شماره ۱۵ ستاد انتخابات وزارت کشور، نامزد‌های ۴ حوزه انتخابیه استان برای مجلس شورای اسلامی در راستای اجرا ماده ۷۸ قانون انتخابات باید ضمن اعلام نشانی و مشخصات دقیق درگاه ستاد انتخابات مجازی خود به صورت تارنمای اینترنتی و معرفی مسئول آن به فرمانداری‌های مرکز حوزه انتخابیه مربوطه، پیوند آن را در سامانه انتخاب ایران به نشانی https://entekhab.moi.ir ثبت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.