انتخابات، سنگرِ کشور در برابر تهدیدات

استاندار یزد انتخابات را در حکم سنگری برای کشور در برابر انواع تهدیدات برشمرد.

جشن بزرگ حضور ،با حضور استاندار یزد، جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم و با هنرنمایی بهمن هاشمی، فریدون آسرایی و جمعی دیگر از هنرمندان استانی و کشوری در محل سالن چند منظوره وحدت یزد برگزار شد.
 
استاندار یزد در این مراسم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و دانشجوی شهید «امیر حسین قربانی بهابادی» از تمامی دست اندرکاران برگزاری این جشن بزرگ قدردانی کرد.
 
مهران فاطمی در ادامه انتخابات را در حکم سنگری برای کشور در برابر انواع تهدیدات برشمرد و گفت: هر چقدر که میزان ایستادگی مردم پای آرمان‌های یک مملکت بیشتر باشد، دشمنان آن کشور نا امیدتر خواهند شد.
 
وی با تاکید بر لزوم مشارکت مردم در انتخابات برای ناامیدی دشمن و قطع دست بدخواهان کشور، تصریح کرد: مسئله انتخابات مهم‌تر از گلایه‌مندی‌های به حق ما در حوزه اقتصاد و معیشت است و با وجود همه مشکلات باید پای وطن بایستیم.
 
استاندار یزد با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات، ایستادگی تمام قد برای آب و خاک و ناموس و عزت و شرف مملکت است، خاطرنشان کرد: همه ما یازدهم اسفندماه برای عزت وطن، انقلاب، اسلام و همه ارزش‌های کشور پای صندوق‌های رای حضور پیدا خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.