رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت:تاکنون مشکلی درباره انتخابات در استان اصفهان نداشته ایم و با کوچک‌ترین تخلف‌ها هم برخورد شده است.

 رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان در نشست شورای اداری استان در محل دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: فرمانداران و هیأت‌های اجرایی همه وظایف خود را درباره انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انجام دادند.

محمدرضا جان نثاری با بیان اینکه در انتخابات، چهار راهبرد محوری رهبر معظم انقلاب یعنی مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت انتخاباتی را دنبال کرده و می‌کنیم افزود: هیچ موضوع دیگری در انتخابات پیش رو مهم نیست مگر اینکه این راهبرد‌ها را دقیق اجرا کنیم.

او  با اشاره به اینکه، دشمن برای مخدوش کردن انتخابات پیش رو تلاش می‌کند ادامه داد: در همه انتخابات‌های گذشته هم کارشکنی‌های دشمن را داشتیم، اما در این انتخابات همت معاندان بسیار زیاد است.

جان نثاری اضافه کرد: دشمن تخریب، تحریک‌های قومیتی و نزاع را در پیش گرفته و هر کاری را برای تفرقه افکنی در کشور انجام می‌دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان اضافه کرد: عناد دشمن با این مردم است، زیرا مردم ما به دستورات ضد انقلاب و بیگانگان توجه ندارد و دشمنان از اینکه می‌بینند مردم در ۲۲ بهمن شرکت می‌کنند و در جشن‌های اعیاد شعبانیه با نشاط هستند، عصبانی می‌شوند.

او با تأکید بر اینکه عناد و انتقام دشمن از مردم است، افزود: در جشن ملی سیاسی ۱۱ اسفند دشمن در صدد است که انتقام را از مردم بگیرد و البته حوزه امنیتی و اطلاعاتی و سایبری ما نیز قطعاً عمل می‌کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: مجموع آمار نامزد‌های این دوره انتخابات استان بی نظیر است به طوری که در انتخابات مجلس دوره یازدهم حدود ۲۹۱ نفر کاندید تأیید صلاحیت شده تا پایان مرحله حضور داشتند امسال بیش از ۷۰۰ نفر در صحنه رقابت انتخاباتی استان حضور دارند.

جان نثاری از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان خواست که در فرصت باقی مانده، از نفوذ خود استفاده کرده و افراد را به مشارکت همگانی در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دعوت کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان همچنان از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست، چنانچه در روز برگزاری انتخابات درخواست کمک برای تأمین نیرو و مکان و تجهیزات داشتیم مساعدت خود را مضاعف کنند که اجرای انتخابات با مشکلی مواجه نشود.

جان نثاری تأکید کرد: مدیران دستگاه‌های دولتی استان اصفهان توجه داشته باشند که در راستای سلامت انتخابات، رؤسای ادارات شهرستانی له یا علیه نامزدی طرفداری و حمایت نداشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.