پیروزمند:

انتخابات خبرگان فرصتی برای بررسی موانع و گشایش در الگوی حکمرانی ولایی است

داوطلب انتخابات مجلس خبرگان با دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور در پای صندوق‌های رای تاکید کرد: انتخابات خبرگان رهبری فرصتی برای بررسی موانع، الزامات و ویژگی‌های الگوی حکمرانی ولایی و تبیین نقش، ولی فقیه در این موضوع است.

حجت‌الاسلام والمسلمین پیروزمند در مصلی نماز جمعه شهرستان نی‌ریز و در جمع مردم این شهرستان اظهارداشت: انقلاب اسلامی نویدبخش الگوی نوینی از حکمرانی در عصر جاهلیت مدرن بود. در دوران جاهلیت مدرن استعمارگران مستقیما روی صحنه نیستند. در این دوران به مردم وعده علم، رفاه، عدالت و آزادی داده شد، اما کسانی که در عرصه علم و فناوری پیشگام بودند از این ابزار برای استعمار نو استفاده کردند. 

او افزود: در استعمار نو به خدمت گرفتن و به تاراج بردن منابع طبیعی و انسانی به صورت پیچیده‌تر و نامحسوس‌تری واقع می‌شود. 

این داوطلب ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان استان فارس با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ملت ما را از چنبره جاهلیت مدرن خارج کرد افزود: امام (ره) به برکت اسلام، به مردم ما یک خودآگاهی تاریخی داد. امام راحل با بازخوانی معارف و مفاهیم اسلامی قرائت جدیدی از هویت، حریت، آزادی، عدالت و رفاه ارائه دادند و از سوی دیگر مفاهیم عرضه شده توسط غرب را رسوا کردند؛ نه فقط از طریق درگیری محتوایی، بلکه از طریق درگیری عینی در صحنه‌های گوناگون مانند دفاع مقدس و جنگ نرم. از این رو به تعبیر رهبری دوران انقلاب اسلامی «عصر جدید» است. 

پیروزمند یاد آور شد: امروز در قبال جنایات رژیم صهیونیستی در قلب لندن و واشنگتن نیز مردم واکنش نشان می‌دهند. این بیداری وجدان عمومی بشر یعنی شعاع انقلاب اسلامی و مفاهیم فطری آن مرز‌های دنیای اسلام را هم در نوردیده است و این مرهون مقاومت مردم ماست. مرهون پیوند بین امام و امت بر اساس میثاق با حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف است. اینکه رهبر انقلاب فرمودند به قله نزدیکیم به همین خاطر است. وقتی از زاویه مقابله جبهه انقلاب اسلامی و جبهه معارض انقلاب نگاه می‌کنیم، انقلاب اسلامی در حال پیشروی است. وقتی در این مقیاس انقلاب اسلامی را مطالعه می‌کنیم سایر مسائل کمتر به چشم ما خواهد آمد. 

داوطلب ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان استان فارس اضافه کرد: با وجود اینکه در مقیاس کلان مسیر را درست آمده‌ایم، اما برای گام دوم احتیاج به تحول داریم. دشمن عناصر اقتدار جامعه ما را شناخته و برای آن‌ها برنامه ریخته است. خبرگان رهبری مهم است، چون رهبری مهم است. خبرگان رهبری مهم است، چون پشتوانه رهبری و حضور علمای رهبر شناس مهم است. فضل حوزوی لازمه ورود به مجلس خبرگان است، اما کافی نیست. خبرگان ملت باید با حفظ مرزبندی با جریان التقاطی واجد تفکر خلاق و تحول خواه باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار