فرمانده انتظامی مراغه از کشف ۳ هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فارسی اظهار داشت: در راستاى ارتقای امنیت اجتماعی و پیشگیری از خطرات احتمالی روزهاى پایانى سال پلیس مراغه با فروشندگان و استفاده کنندگان مواد محترقه که موجب سلب آرامش و امنیت مردم می‌شوند برخورد می‌کند.

 وی ادامه داد: ماموران یگان امداد این فرماندهى طى گشت زنی هاى مداوم و مستمر در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی سواری آردی مشکوک و آن را متوقف و در بازرسی از خودروی مذکور تعداد ۳ هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز را کشف کردند.

سرهنگ فارسی با بیان اینکه ارزش ریالی مواد محترقه مکشوفه ۳۰۰ میلیون ریال بر آورد شد افزود: در این راستا یک نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان مراغه در پایان از شهروندان خواست در ایام پایانی سال بالاخص چهارشنبه آخر سال کنترل و مراقبت بیشتری نسبت به جوانان و فرزندان خود داشته باشند تا دچار آسیب‌ها و خطرات احتمالی استفاده از مواد محترقه خطرناک نشوند و در صورت مشاهده و یا اطلاع از فعالیت فرد و یا افرادی که در راستاى تولید و یا توزیع مواد محترقه و آتش‌زای غیرقانونی فعالیت می‌کنند بلافاصله موضوع را از طریق سامانه فوریت هاى پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.