فعالیت ۱۵۱ شعبه اخذ رأی در شهر‌ها و روستا‌های نهاوند

فرماندار شهرستان نهاوند گفت: ۱۵۱ شعبه اخذ رأی ثابت و سیار در شهر‌ها و روستا‌های شهرستان نهاوند جانمایی شد.

ضرغام احمدوند با اشاره به اینکه برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات حدود چهار هزار نفر از عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی فعالیت دارندگفت: وظیفه همه ما فراهم کردن تمهیدات برای برگزاری انتخابات است و به یاری خدا مردم شهرستان با حضور پرشور خود دشمنان را ناامید می‌کنند.

او گفت: با پایان یافتن مهلت انصراف کاندیدا‌ها در مجموع پنج نفر با مراجعه حضوری به فرمانداری انصراف خود را از ادامه رقابت‌ها به طور کتبی اعلام کردند.

فرماندار شهرستان نهاوند گفت: با انصراف پنج نفر از داوطلبان انتخابات مجلس، تعداد کاندیدا‌های نهایی برای رقابت در انتخابات ۱۱ اسفند در شهرستان نهاوند به ۳۳ نفر کاهش یافت.

احمدوند گفت: تعداد ۳۳ کاندیدا در این شهرستان برای راه‌یابی به مجلس رقابت می‌کنند و تا یک روز قبل از شروع زمان رای‌گیری فرصت تبلیغات دارند.

او گفت: همه تمهیدات لازم در خصوص سهولت فرایند رای گیری و برگزاری انتخابات با چهار مولفه امنیت سلامت مشارکت و رقابت در حوزه انتخابیه نهاوند پیش بینی شده است و انتخابت پر شوری به فضل الهی خواهیم داشت.

فرماندار شهرستان نهاوند گفت: جلسات مختلفی با عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی برگزار شده و برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات مختلفی برای هماهنگی هرچه بیشتر برای برگزاری انتخابات انجام شده و تعامل و همکاری چشمگیری بین همه عوامل اجرایی و نظارت بر انتخابات وجود دارد و شرایط مناسبی در این شهرستان فراهم شده است.

احمدوند گفت: با وجود همه توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان برای ناامیدی مردم، به یاری خدا در روز انتخابات مردم با حضور گسترده خود دشمنان را ناکام می‌کنند.

او گفت: سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت چهار شاخص مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی است و وظیفه و ملاک همه ما عمل به فرمایشات ایشان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.