فرماندار گرمسار گفت: بیش از هزار و ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم در ۷۰ شعبه اخذ رای حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان در غرب استان سمنان مشارکت می‌کنند.

خانی گفت: رهبر معظم انقلاب از ابتدای سال چهار راهبرد رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت را در خصوص برگزاری هرچه بهتر انتخابات ۱۱ اسفند اعلام کردند که ملاک فعالیت ستاد انتخابات حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان قرار گرفت.

وی افزود: در این دوره از انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی ۷۰ شعبه اخذ رای بیشتر در اماکن عمومی از جمله مساجد، بانک و برخی از مدارس ساماندهی شده است.

وی افزود: بیش از هزار و ۵۰۰ نفر در برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان مشارکت دارند و آموزش های لازم برای افراد فعال در شعبه‌ها در مسوولیت‌های مختلف، ارائه شده است.

وی گفت: در حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان ۱۹ نفر نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند و در استان سمنان ۲ نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری از ساعت صبح فردا جمعه ۱۱ اسفند در معرض رای مردم قرار می‌گیرند.

فرماندار گرمسار با تاکید بر اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات دشمنان انقلاب را از دستیابی به اهداف و توطئه‌های خصمانه آنان ناامید می کند، افزود: توجه ویژه رهبر معظم انقلاب به موضوع مشارکت و جنگ ترکیبی از سوی دشمنان برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات می‌تواند بهترین نشانگر برای یافتن مسیر صحیح باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.