رئیس هیئت نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری شهرستان آبیک از حضور ۲۵۶ نیروی شورای نگهبان در شعب اخذ رای در این شهرستان خبر داد.

رضا تک دهقان رئیس هیئت نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری شهرستان آبیک گفت: نیرو‌های شورای نگهبان در عناوین ناظر، ناظر مسئول و سرناظر در شعب اخذ رای از ۷۷ صندوق شهرستان که ۵۴ صندوق در بخش مرکزی و ۲۳ صندوق در بخش بشاریات می‌باشد از آراء مردم صیانت خواهند کرد.

رئیس هیئت نظارت شورای نگهبان در شهرستان آبیک افزود: این شورا از تایید معتمدین هیئت اجرایی تا تایید صلاحیت‌های کاندیدا‌ها فعالیت داشته و در حین تبلیغات انتخاباتی نیز تخلفات را به مراجع زیربط گزارش می‌کند که در روند صلاحیت‌ها می‌تواند تاثیرگذار باشد.

وی اظهار داشت: از ماه گذشته اقدامات مختلفی برای برگزاری انتخابات باشکوه صورت گرفته و برای ناظران، ناظران فنی و ناظر مسئولان شورای نگهبان حدود ۲۰ ساعت کلاس‌های آموزشی برگزار شده و در فضای مجازی نیز مطالبی به ناظران ارائه و آزمون‌های لازم اخذ شده است.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان آبیک تاکید کرد: شورای نگهبان با تمام توان در راستای صیانت از آرای انجام وظیفه خواهد داشت تا حماسه‌ای دیگر را از ملت فهیم کشور و استان، به ویژه شهرستان آبیک شاهد باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار