رییس مرکز حوزه انتخابیه کرج، اشتهارد و فردیس گفت: ۳۸ شعبه اخذرای در مناطق صعب العبور این حوزه انتخابیه برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری پیش بینی شده است.

یحیی رمضانی گفت: از مجموع این تعداد شعب اخذرای ۱۹ شعبه سیار و مابقی ثابت هستند.

وی یادآور شد: در مجموع برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه کرج، اشتهارد و فردیس ۹۹۲ شعبه اخذ رای پیش بینی شده است.

رمضانی یادآور شد: بر این اساس یک هزار و ۹۸۴ صندوق اخذ رای در شعب یاد شده اخذ رای از مردم را در حوزه انتخابیه کرج، اشتهارد و فردیس خواهند داشت.

بیشترین شعب اخذ رای در شهرستان کرج است

وی بیان کرد: شهرستان کرج با ۷۴۱ شعبه اخذ رای بیشترین فراوانی را به لحاظ تعداد شعب و پس از آن شهرستان فردیس با ۲۰۳ شعبه دارد.

رییس مرکز حوزه انتخابیه کرج، اشتهارد و فردیس گفت: ۳۸۹ شعبه اخذ رای در این دوره از انتخابات در مساجد و ۳۱۶ شعبه اخذ رای در مدارس هستند.

معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج افزود: ۵۱ درصد جمعیت استان البرز را بانوان تشکیل می دهند و یک میلیون و ۷۶۰ هزار نفر واجد شرایط رای در استان البرز هستند، از طرفی برای ۲ کرسی نمایندگی مجلس ۳۰۷ نفر در این حوزه انتخابیه تایید صلاحیت شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.