تامین امنیت انتخابات در سراسر خوزستان

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: نیرو‌های امنیتی برای تامین امنیت و خدمت رسانی در روز انتخابات از مرز تا مرکز استان آمادگی کامل دارند.

 سردار سیدمحمود میرفیضی فرمانده انتظامی خوزستان گفت: پلیس آمادگی کامل و ۱۰۰ درصدی برای تامین امنیت انتخابات دارد.

او می‌گوید: مقام معظم رهبری فرمودند برگزاری انتخاباتی پرشکوه و با حضور پرشور مردم، موجب وحدت ملی می‌شود، وحدت ملی و حضور پر قدرت مردم در صحنه، قدرت ملی می‌آورد و قدرت ملی موجب امنیت می‌شود که امنیت نیز زمینه‌ساز پیشرفت علمی، شکوفایی اقتصادی و حل مشکلات گوناگون اقتصادی، سیاسی و فرهنگی شود. قطعا حضور باشکوه مردم در انتخابات، امیدآفرین است و توطئه‌های دشمنان و طمع آن‌ها به کشور را از بین خواهد برد.

سردار میرفیضی ادامه داد: انتخابات به عنوان مظهر اراده ملی و مردم‌سالاری دینی، یکی از عرصه‌هایی است که ملت عظیم‌الشأن ایران آن را در زمره وظایف شرعی، ملی و انقلابی غفلت‌ناپذیر تلقی می‌کنند و با حضور هوشمندانه و انتخاب آگاهانه خود همواره ابهت، عزت، عظمت و اقتدار میهن اسلامی را به رخ جهانیان کشیده‌اند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: وظیفه تامین امنیت انتخابات بر عهده پلیس است، از همه امکانات و ظرفیت‌های موجود برای برقراری امنیت مطلوب در زمان انتخابات استفاده خواهد شد.

این مقام مسئول می‌گوید: از همه هم استانی‌ها دعوت می‌کنیم مانند سال‌های قبل، پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری شرکت کرده تا با حضور پرشکوه در پای صندوق رای، مجددا بیعت خود را با آرمان‌های انقلاب اسلامی و مقام عظمای ولایت اعلام کنیم.

منبع: صدا و سیما 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.