معاون استاندار ایلام:

حضور پرشور مردم در انتخابات محاسبات دشمنان را تغییر خواهد داد

معاون سیاسی امنیتی استاندار و رییس ستاد انتخابات ایلام گفت: دشمنان ایران اسلامی وقتی صحنه‌های پرشور حضور مردم در پای صندوق‌های رای را می‌بینند در محاسبات خود نسبت به ملت ایران تجدیدنظر خواهند کرد.

محمد سبحان حسنی معاون سیاسی امنیتی استاندار و رییس ستاد انتخابات ایلام در حاشیه انداختن آرای خود به صندوق اخذ رای اظهار کرد: از عوامل پیشرفت نظام همراهی مردم در تمامی صحنه‌ها و برنامه‌های نظام است.

وی با تاکید بر اینکه حضور آگاهانه در پای صندوق‌های رأی عبادت است، افزود: مشارکت در انتخابات و حضور در پای صندوق‌های رای حق طبیعی و تکلیف دینی و ملی است.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: مردم قدرشناس، فهیم و شهیدپرور شهر‌های مختلف ایلام همواره در همه صحنه‌ها و به ویژه بزنگاه‌های حساس وفاداری و پشتیبانی خود از انقلاب و این نظام الهی را به اثبات رسانده اند.

حسنی مراقبت از سلامت انتخابات و حراست از رای مردم توسط متولیان برگزاری انتخابات در استان را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: همانظور که فضیلت نماز اول وقت یک ثواب و ویژگی خاصی دارد، حضور در پای صندوق‌های رای هم قطعا از این فضیلت به عنوان یک تکلیف دینی برخودار است.

وی بیان کرد: ۶۳۳ شعبه اخذ رای به صورت ثابت و سیار برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری پیش بینی شده است.

وی تاکید کرد: تمامی صندوق‌ها در محل شعبه‌های اخذ رای مستقر شده اند و دستگاه‌های احراز هویت نیز فعال است.

رییس ستاد انتخابات استان ایلام با بیان اینکه همه بستر‌ها برای برگزاری انتخاباتی امن و باشکوه در استان مهیا شده است، مطرح کرد: شعب اخذ رأی از ساعت هشت صبح امروز تا ۱۸ عصر آماده اخذ رأی از شهروندان ایلامی است.

حسنی مطرح کرد: مردم ولایتمدار ایلام همچون ادوار گذشته با حضور پرشور و آگاهانه خود در انتخابات ۱۱ اسفندماه با حضور در پای صندوق‌های رای حماسه دیگری را خلق خواهند کرد و امید دشمنان را به یاس تبدیل می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.