انتخابات میدان حماسه سازی و نشاط ملی

خطیب نماز جمعه اراک گفت: انتخابات، میدان عظیم امتحان و نشان دهنده اقتدار و عظمت ملی است.

نماینده ولی فقیه در استان در جمع نمازگزاران اراکی انتخابات را نشان وحدت اجتماعی و نشاط اجتماعی عنوان کرد.
خطیب جمعه اراک گفت: منتخبان انتخابات، امانتدار مردم هستند و برای حل مشکلات باید همت جهادی داشته باشند.
امام جمعه اراک در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، انتخابات را میدان حماسه سازی، نشاط ملی دانست و حضور نخبگان و فرهیختگان در تعیین سرنوشت کشور و ضرورت دارد.
او با بیان اینکه ملت ایران به موضوع انتخابات، توجه داشته باشند افزود: انتخابات، میدان عظیم امتحان و نشان دهنده اقتدار و عظمت ملی است.
امام جمعه اراک گفت: منتخبان انتخابات، امانتدار مردم هستند و برای حل مشکلات باید همت جهادی داشته باشند و مجلس آینده باید برای اقتصاد، تولید و مدیریت منابع مالی تدبیر داشته باشد.
خطیب جمعه اراک، با اشاره به اهمیت ویژه مجلس خبرگان افزود: سرنوشت کشور و مردم دست خبرگان است و بار مسئولیت آنان بسیار سنگین و حساس است.
او با تاکید بر لزوم وحدت مسلمانان برای حمایت از مردم غزه گفت: امیدواریم مجامع بین المللی بیدار شوند و از نسل کشی و کشتن کودکان مظلوم غزه جلوگیری کنند.
امام جمعه اراک با اشاره به هفته نیکوکاری افزود: نیکوکاران سفره احسان را برای فقرا و نیازمندان پهن کنند و با خدا معامله کنند.
خطیب جمعه اراک همچنین به هفته منابع طبیعی و درختکاری هم اشاره‌های کرد و افزود: هرکس به اندازه وسع خود تلاش کند فضای سبز را توسعه دهد تا آلودگی‌ها کمتر شود.
او با بیان اینکه مسجد پایگاه عزت و تربیت جوانان است، گفت: باید مساجد برای برنامه‌های ماه مبارک رمضان آمادگی کامل داشته باشند.

برچسب ها: نماز جمعه ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.