رئیس هیئت نظارت بر انتخابات کوهبنان:

ناظران، امین مردم در برگزاری انتخابات سالم هستند

توکلی گفت: ماموریت اصلی ناظران، صیانت از آرای مردم است و در حقیقت آن ها امین مردم در عرصه برگزاری انتخابات سالم هستند.

همزمان با ۱۱ اسفندماه رضا توکلی رئیس هیئت نظارت بر انتخابات کوهبنان با استناد به کلام حضرت امام (ره) گفت:انتخابات مجلس برای کشور سرنوشت ساز و خاری در چشم دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی است.

وی افزود: ماموریت اصلی ناظران صیانت از آرای مردم بر اساس منویات مقام معظم رهبری و رعایت قانون است ناظران در حقیقت امین مردم در عرصه برگزاری انتخابات سالم هستند که این مهم‌وظیفه ناظران‌را در این عرصه سنگین‌تر می‌کند.

توکلی با استناد به منویات مقام معظم رهبری بیان داشت: رای مردم در حقیقت نوعی حق الناس است، پس به تمامی عوامل اجرایی و نظارت توصیه شده بر اساس اصل بی طرفی و رعایت حق مردم در انتخابات در به وظایف خود عمل کنند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات کوهبنان افزود: تمامی مجریان و ناظران انتخابات می‌بایست طبق وظیفه و به دور از تبلیغات و هیاهوی دشمنان و بدخواهان به وظایف قانونی خود عمل کنند.

وی تاکید کرد: از ابتدای صبح تاکنون شاهد مشارکت پرشور و گسترده مردم ولایت مدار کوهبنان و بخش طغرالجرد در کنار صندوق‌های رای هستیم که امیدواریم همانند دور‌ه های گذشته شاهد مشارکت بالای ۷۵درصد مردم شهرستان در کنار صندوق‌های اخذ رای باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار